جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 1026332
۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳
ی

حوزه / مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان، از برگزاری همایش بزرگ فرزندان جهان‌آرا به مناسبت سوم خرداد، در میدان جهاد این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام ابوالفضل پیراسته مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان ضمن گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر اظهار داشت: همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر و برگزاری کنگره ۴ هزار شهید روحانی سراسر کشور در قم، همایش بزرگ فرزندان جهان‌آرا با حضور و سخنرانی "سردار فدا" فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان و با اجرای سرود سلام فرمانده امشب ساعت ۲۱ در میدان جهاد کاشان برگزار خواهد شد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان، با اشاره به نقش روحانیت در دوران دفاع مقدس، ابراز داشت: روحانیون نقش اصلی را در ایجاد باور و اعتقادات رزمندگان به ائمه اطهار(ع) و در عرصه بازپس گیری خرمشهر بوجود آوردند.

وی به فرمایش حضرت امام(ره) که خرمشهر را خدا آزاد کرد اشاره و یادآور شد: روحانیون با استفاده از آیات و روایات و آموزش آن به جوانان دهه چهل و پنجاه آموختند که هر کجا دین خدا را یاری کردید، خدا هم شما را یاری خواهد کرد.

حجت‌الاسلام پیراسته، در پایان با قدردانی از حضور همیشه در صحنه مردم، مطرح کرد: مردم عزیز کشورمان علیرغم مشکلات اقتصادی و تحریم ظالمانه دشمن، با حضور به موقع خود در صحنه‌های مختلف، دین خود را به انقلاب و ولایت ادا نموده‌اند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha