پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
فرمانده لشگر 16 زرهی قزوین

 حوزه / فرمانده لشکر ۱۶ زرهی قزوین گفت: دشمنان زبون در مقابل صلابت ایران اسلامی دچار عجز شده‌اند و با اقدامات کوته فکرانه خود دست به ترور ناجوانمردانه بهترین‌های این سرزمین می‌زنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، امیر محمد شفیعی صبح امروز در مراسم حماسه سوم خرداد که در محوطه لشگر ۱۶ زرهی قزوین برگزار شد، اظهار داشت: فرزندان غیور ایران با دست خالی در خرمشهر و با کمترین تجهیزات، دفاع جانانه‌ای را در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح انجام دادند اما امروز نیروهای مسلح به رهبری مقام معظم رهبری و برکت وجود جوانان پرشور و نیروهای مسلح دستش از همیشه پرتر است.

فرمانده لشکر ۱۶ زرهی قزوین، گفت: دشمنان زبون در مقابل صلابت ایران اسلامی دچار عجز شده‌اند و لذا امروز با اقدامات کوته فکرانه خود دست به ترور ناجوانمردانه بهترین‌های این سرزمین می‌زنند.

امیر شفیعی خاطر نشان کرد: سوم خرداد فرصت مناسب و گران بهایی برای واکاوی و بازشناسی حماسه عظیم ملتی است که با هدایت و حمایت رهبر انقلاب اسلامی و با ایثار و مقاومت رزمندگان غیور میهن اسلامی، شکست ناپذیری و سلطه‌گری قدرت‌های جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار را باطل نمود.

وی ادامه داد: یاد و خاطره شهدای گرانقدر عملیات بیت‌المقدس که منجر به آزادسازی خرمشهر شد، سندی جامع از توان، ایثار و پایداری انقلاب اسلامی است که مانند نگین تابناک در تاریخ سراسر افتخار هشت سال دفاع مقدس می‌درخشد.

فرمانده لشگر ۱۶ زرهی قزوین اظهار کرد: آزادسازی خرمشهر در تاریخ دفاع مقدس یک روز ماندگار است که موجب تقویت اعتماد به نفس و روحیه شجاعت در میان رزمندگان شد و این حماسه می‌تواند الگوی ایستادگی و شجاعت رزمندگان در خلق حماسه‌ای بزرگ در ادامه مسیر باشد.

فرمانده لشگر ۱۶ زرهی قزوین خاطر نشان کرد: دلاوری و عزت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در آزادسازی خرمشهر همیشه سرفراز، باید به نسل جوان منتقل شود.

گفتنی است در پایان این مراسم از جمعی از ایثارگران و خانواده معظم شهدا تجلیل شد.

دشمنان در مقابل صلابت ایران اسلامی دچار عجز شده‌اند

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha