جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مراسم بزرگداشت حماسه سوم خرداد در یاسوج

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: دشمنان با وجود اینکه یک جنگ جهانی ۸ ساله علیه ایران راه انداختند، اما ایران اسلامی مانند یک بمب اتم همه کاخ‌های مستکبران عالم را درهم کوبید.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، ‌حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی، پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت حماسه سوم خرداد که در محل سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) موجب شد تا ایران از چنگال استبداد و استعمار رها شود.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: انقلاب اسلامی به رهبری یک عالم فرزانه و حکیم بزرگ و سیاستمدار دانا و فقیه و مرجع عالیقدر به پیروزی رسید و آرمان ها و اندیشه های بزرگ جهانی وی عالمگیر شد.

امام جمعه یاسوج که در جمع نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان به مناسبت سالگرد آزادسازی خرمشهر سخن می گفت، یادآور شد: انقلاب ایران اسلامی مانند یک بمب اتم همه کاخ‌های مستکبران عالم را درهم شکست، از مستضعفان و محرومان عالم حمایت کرد و هر جا صدای مظلومی را شنید به یاری او شتافت.

استاد حوزه تصریح کرد: هم قبل از انقلاب و هم بعد از آن، دشمن تحرکات زیادی کرد و دیدیم که در ۸ سال دفاع مقدس یک جنگ جهانی علیه ایران به راه انداخت و این انقلاب در برابر تمام جبهه استکبار ایستادگی کرد و به پیروزی رسید.

وی افزود: صدام بعثی هرچه نیاز داشت از آنها گرفت و جنگ بزرگی را علیه ملت ایران تحمیل کرد و به صراحت می گفتند به دنبال تسخیر کل ایران هستند تا سرزمین ویران و سوخته را بر جای بگذارند.

حسینی ادامه داد: اگر دست آنها به همین یاسوج ما و تهران و سایر نقاط می‌رسید قتل عام و کشتار بی رحمانه به راه می انداختند آمده بودند تا عزت و شرافت و استقلال ما را در هر بکشند، اما مردم به فرمان امام(ره) و با نفس قدسی آن عالم بزرگ در صحنه حضور پیدا کردند و با امدادهای غیبی خرمشهر آزاد شد و امام فرمود «خرمشهر را خدا آزاد کرد» و پیروزی های پی در پی نصیب ملت ایران و شکست نصیب جبهه استکبار شد.

وی افزود: با این پیروزی لرزه بر اندام دشمنان ملت افتاد ملتی که با دست خالی در شرایط سخت و دشوار کاری بزرگ انجام داد آنها ما را در شعب ابی‌طالب قرار داده بودند و امام(ره) این تهدیدها را تبدیل به فرصت کرد و اکنون تبدیل به توسعه و قدرت بی نظیر جمهوری اسلامی در منطقه و دنیا شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha