شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سفر حجت الاسلام والمسلمین سیدنصیر حسینی به قلعه رئیسی

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد خطاب به برخی معلمان گفت: حساب معلمان مطالبه‌گر از فتنه گران و براندازان جداست و در تجمعات صنفی مراقب توطئه های دشمنان باشید.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، تعدادی از معلمان مطالبه گر استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویر احمد با حجت‌الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی دیدار و گفت‌وگو کردند.

این فرهنگیان با بیان اینکه به نظام جمهوری اسلامی اعتقاد و ایمان داریم و آن را ثمره خون شهیدان می دانیم اظهار کردند که از مسئولان به خصوص ائمه جمعه انتظار داریم مشکلات معلمان را از تریبون های نماز جمعه بازگو کنند.

آنها با بیان اینکه دغدغه معیشت معلمان و همچنین آموزش و تربیت فرزندان استان را داریم، خواستار اجرای هر چه سریعتر طرح رتبه بندی معلمان شدند.

یکی از معلمان با بیان اینکه هنوز مادرانی چشم انتظار پلاک فرزندان رزمنده خود هستند، گفت: هیچ گاه به دنبال تضعیف نظام نیستیم، چرا که ما نیز هر یک از خانواده ایثارگران هستیم و به نظام معتقدیم.

آنها همچنین در خصوص کلیپ پخش شده از یکی از فرهنگیان، دلیل آن را از روی سادگی دانستند و خواستار رأفت اسلامی با وی شدند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد هم با اشاره به نقش معلمان، هنرمندان و فرهیختگان جامعه در به ثمر نشستن انقلاب و حفظ نظام جمهوری اسلامی، اظهار کرد: باید قدر منزلت خود را بدانید، چرا که انقلاب با همراهی این مردم به پیروزی رسید.

وی با بیان اینکه در خطبه های نماز جمعه بارها مشکلات معلمان را گوشزد کرده‌ایم، تصریح کرد: نه تنها از معلمین بلکه از همه اقشار حمایت می کنیم و روزانه تعداد بسیار زیادی از مردم محروم به ما مراجعه می‌کنند و گاه به خاطر حق و حقوق آنها با مسئولان دعوا هم کرده‌ایم.

امام جمعه یاسوج یادآور شد: حساب معلمین مطالبه‌گر از فتنه گران و براندازان جداست.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از برخی معلمانی که در روز بعد از اصلاح یارانه ها قصد تجمع اعتراضی داشتند، تصریح کرد: شما باید وضعیت را درک می کردید و آن گاه تصمیم به این اقدام می گرفتید. شرایط آن روز به گونه‌ای بود که احتمال هرگونه هرج و مرج و هنجارشکنی وجود داشت.

امام جمعه شهر یاسوج با تاکید بر اینکه یک معلم هوشمند و فرهیخته همواره با توجه به شرایط زمانی و مکانی تصمیم می گیرد و در تربیت فرزندان نیز با تدبیر عمل می‌کند، اظهار کرد: نحوه بیان اعتراضات صنفی باید مطابق با گفتمان فرهیختگان و معلمان باشد.

امام جمعه یاسوج در ادامه همچنین گلایه ای از نوع مطالبه گری داشت و گفت: چه دلیلی دارد که برخی افراد از استان های دیگر به عنوان مطالبه گر به این استان بیایند و حرفی بزنند که دچار مشکل شویم و یا اینکه کسی به نام معلم از این استان به استان دیگری برود و اقدام خلاف قانون انجام دهد که منجر به بازداشت شود، لذا هم معلمان استان‌های دیگر خودشان می توانند مطالبه‌گری کنند و نیازی به رفتن ما نیست و هم در استان خودمان نیازی به مطالبه گری از سایرین نداریم و باید به چنین موضوعاتی توجه داشته باشید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مریم IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
    0 0
    همه مسولان تو زمین دشمن بازی میکنند همشون ظاهر همه چفیه زدند باطن همه تو زمین دشمن بازی. میکنن مردم عصبی میکنند تو بحث خودرو تو بحث وسایل گران و بی کیفیت منزل تو بحث همایش های بی خاصیت که فقط برای گرفتن لوح تقدیر مقام عناوین هست کلا همه کارها شده شعاری. خدمت واقعی واقعی کم است آنقدر که چشم نمیاد خدا از همه مسولان ایران نگذرد ه همه شرایط برای خانواده های خودشان فراهم کردند. ،،ان که اخلاص دارد دست پاک است هفت برابر کف حقوق ،فقط میگیرد و امرار معاش آن هم که اخلاص ندارد همه جا هیت مدیرها چنبره زده ،، همه موبایل آیفون همه تبلت آیفون همه تویت. تویتر. فیلترشکن به مردم که میرسند همه انقلابی و چفیه دار ،اخع از انقلاب چی الان دارید مسولان که مردم به ضد انقلاب متهم میکنید کجای زندگی شماها دهه اول مسولان انقلاب است کدامتان در بین مردم تو کوچه ها با مردم زندگی میکنید که پایه دار زندگی علوی هستید به قول بهشتی. میگن ترور میشیم خوب ترور بشید به قول بهشتی که از علی بالاتر که ترور شد ،،،همشون رفتند سعادت آباد برای خودشان دیوار حصار خدم حشم نگهبان دم در بعد سلبریتی ها را مسخره میکنند.،،،شما که از سلبریتی ها هم بدترید اسم اونا بد در رفته تازه اسم اونها روشون هست میگن سلبریتی ،،شما چی که همه مسول هستید و باید از مردم سطح رفاه پایین تر داشته باشید زندگی واقعی واقعیتان ،،،شهید باکری میگه هر جا دیدیم مردم راه کج می‌روند به آنها خرده نگیرید شاید ما راه اشتباه رفتیم
  • مریم IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
    0 0
    سطح زندگی مسولان باید از مردم عوام پایین تر باشد آیا هست ؟اگر هست که معلمان راه را اشتباه رفتند اگر نیست معلمان راه درست رفتند و مطالبه گری حق آنها هست