جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر/ میثاق طلبگی2 (ارزیابی قرآن، قرائت نماز، احکام، اخلاق و روانشناسی) طلاب پایه اول استان گیلان

حوزه/ نتایج رتبه‌بندی نفرات اول تا سوم سی‌وششمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان در حفظ ۵ جزء و ۱۰ جزء مشخص شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، بخش حفظ ۵ جز و ۱۰ جزء سی‌وششمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان روز گذشته سوم خردادماه در دانشگاه قم با حضور متسابقان برگزار شد که ۶۰ نفر در قسمت بانوان و ۶۰ نفر در قسمت آقایان با هم به رقابت پرداختند.

داوران بین‌المللی حیدر کسمائی، صادق نصراللهی، سیدجواد سادات فاطمی، محمد حسین سعیدیان، غلامرضا شاه‌میوه، امیر آقائی و علی‌اصغر شعاعی حفظ ۵ جزء و ۱۰ جزء برادران را داوری کردند.

در بخش خواهران نیز سمیه هیبتیان، صدیقه بارانی، هاجر عزت‌پژوه، فاطمه میرغیاثی، مائده ادیب‌زاده و زهرا صریحی‌نژاد و شیما امیری در قسمت خواهران مسابقات حفظ ۵ جز و ۱۰ جز را داوری کردند.

در پایان روز نتایج رتبه‌بندی نفرات اول تا سوم در حفظ ۵ جزء و ۱۰ جزء مشخص شد که در حفظ پنج جز خواهران اعظم ایزانلو، الهه پورموردینی و سمیه ستاره و در حفظ پنج جز برادران مرتضی جواد زاده، اصغر قرجه‌لو و مسلم یادگاری برگزیده شدند.

در حفظ ده جز خواهران نرگس زارع، فاطمه محمدی و الهه ملک‌پور و در حفظ ده جز برادران سیدمحمد راد، مهدی ربانی و رضا محسن‌آبادی برگزیده شدند.

امروز چهارشنبه چهارم خردادماه نیز متسابقان حفظ ۲۰ جز و کل قرآن کریم با هم رقابت می‌کنند.

روز پنج‌شنبه پنجم خردادماه نیز مسابقات بخش معارفی شامل ۱۱ رشته و هم‌چنین مسابقات قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، اذان، دعاخوانی و تواشیح برگزار می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha