پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ نشست مرکز راهبری اقتصاد مقاومتی حوزه های علمیه و جبهه مردمی با دستیار رئیس جمهور

حوزه/ دستیار رئیس جمهور در امر مردمی سازی دولت گفت: یکی از توقع هایی که از جبهه مردمی اقتصاد مقاومتی است، رویکرد شبکه سازی با تکیه بر موسسات خرد یا تعریف عملیات های گفتمان ساز یا بستر ساز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سید احمد عبودتیان، دستیار رئیس جمهور در امر مردمی سازی دولت امروز در نشست جبهه مردمی اقتصاد مقاومتی که در مرکز راهبری اقتصاد مقاومتی حوزه های علمیه در قم برگزار شد، اظهار داشت: باید تمرکز بیشتری به جبهه وارگی اساتید و صاحب نظران حوزه اقتصاد مقاومتی بدهیم.

وی بیان کرد: در اوایل دهه ۷۰ به جای اینکه در جریان غرب تمرکز کنیم به نقد نظریه ها پرداختیم و حرف های ما از میدان داری افتاد.

سید احمد عبودتیان ضمن درخواست تمرکز بر معرفی و تبیین الگوی اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: مجمع حاضر با توجه به قوه راهبردی و اتصالش به بدنه حوزوی و مبانی برای جبهه وارگی اساتید حوزه اقتصاد طراحی عملیاتی کند.

وی خاطرنشان کرد: تمرکز بر روی شناسایی و معرفی الگوهای موفق کوچک و ایجاد تصویر عملیاتی از جبهه اقدام دیگری است که می شود پیگیری کرد.

دستیار رئیس جمهور در امر مردمی سازی دولت رویداد های اقتصادی موثر که نتیجه های عملیاتی داشته باشند را امری مفید دانست و افزود: یکی از توقع هایی که از جبهه مردمی اقتصاد مقاومتی است، رویکرد شبکه سازی با تکیه بر موسسات خرد یا تعریف عملیات های گفتمان ساز یا بستر ساز است.

وی بخشی از گفتمان سازی مشترک اتحاد حوزه و دانشگاه را با کرسی های آزاداندیشی دانست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha