جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
یادواری شهدای روحانی کنگان

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با اشاره به سه رسالت روحانیت در عرصه های هدایت دینی، بصیرتی و خدمت اجتماعی، گفت: اگر هر کدام از این موارد از روحانیت برداشته شود، این قشر نمی تواند به خوبی نقش خود را ایفا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، یادواره شهدای روحانی شهرستان کنگان، با حضور حجت الاسلام علی اکبر اسماعیلی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر، امام جمعه، اساتید، طلاب و دانش آموختگان مدرسه علمیه فاطمه الزهراء سلام الله علیها و فعالین فرهنگی کنگان، در سالن اجتماعات این مدرسه برگزار شد.

حجت الاسلام اسماعیلی، روحانیت را پرچمدار دفاع از اسلام و انقلاب خواند و گفت: دین باید در عرصه‌ زندگی و اجتماع وارد شود و هنر امام(ره) این بود که اسلام را احیا کرد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با اشاره به سه رسالت روحانیت در عرصه های هدایت دینی، بصیرتی و خدمت اجتماعی، افزود: اگر هر کدام از این موارد از روحانیت برداشته شود، این قشر نمی تواند به خوبی نقش خود را ایفا کند.

وی انقلاب اسلامی را حاصل مجاهدت های امام خمینی(ره) و علمای بزرگ خواند و بر حفظ این شجره طیبه و میراث گران‌بها تاکید کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha