جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام محمد ملک زاده

عضو انجمن مطالعات سیاسی حوزه علمیه قم تصریح کرد: پایگاه‌های رژیم صهیونیستی در منطقه از بهترین اهداف انتقام جویانه موشک‌های سپاه به شمار می رود.

حجت الاسلام و المسلمین محمد ملک زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با بیان این که رژیم غاصب صهیونیستی طی چند ماه گذشته از خط قرمزهای زیادی عبور کرده و جنایات متعددی علیه جمهوری اسلامی ایران مرتکب شده است، گفت: بی شک ادامه این روند بدون واکنش سریع، قاطع و تمام کننده، قابل تحمل نخواهد بود، ضمن آن که به هر حال لازمه جلوگیری از تکرار حوادث و گستاخی بیشتر، اقدام تلافی جویانه سخت، قاطعانه و پشیمان کننده است.

وی افزود: ترور یک سرهنگ پاسدار مدافع حرم در قلب تهران پس از شهادت دو سرهنگ هوافضای سپاه در خوابگاه محل اقامتشان در سوریه و حمله به حرم حضرت زینب سلام الله علیها که منجر به اصابت یک موشک به پارکینگ حرم مطهر شد، اکانت منتسب به موساد تصویری از شهید قاسم سلیمانی در کنار رئیس جمهور کشورمان آقای رئیسی را به اشتراک گذارد که در آن آقای رئیسی رسماً تهدید به ترور شده است.

وی ادامه داد: پس از آن نیز نیویورک تایمز اعلام کرد که حادثه منطقه نظامی پارچین با هدف سوء قصد به سردار حاجی زاده اتفاق افتاده است و لذا مجموعه این مسائل نشان می دهد که اگر پاسخ به تهدیدات و ترورهای بزدلانه این رژیم جعلی را سبک بگیریم از جاهای مهم تری ضربه خواهیم خورد.

عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی همچنین بیان داشت: در صورتی که ایران با هدف کاهش تنش در منطقه همچنان به سیاست صبر استراتژیک پایبند باشد، رژیم صهیونیستی دچار سوء محاسبه شده و مصمم است خطوط قرمز بیشتری را زیر پا گذارد. البته گرچه تاکنون اقدامات خصمانه اسرائیل بی پاسخ نمانده اما شواهد نشان می دهد این رژیم به ضربات کاری تری نیازمند و لازم است تا امنیت کشور با موازنه صحیح قدرت و پاسخ های پشیمان کننده ای در قلب تل آویو یا سایر مناطق تحت نفوذ این رژیم غاصب برقرار گردد.

وی تأکید کرد: با استناد به اصل پذیرفته شده «حق مقابله به مثل» (‌retaliation) در نظام بین الملل، حق قانونی و مسلم کشورمان مقابله با اقدامات خصمانه رژیم غاصب صهیونیستی در هر نقطه ای است که این رژیم در آنجا حضور داشته باشد.

حجت الاسلام ملک زاده افزود: از سویی شواهد نشان می دهد غالب شرارت های اسرائیل علیه جمهوری اسلامی ایران، از مناطق تحت نفوذ و پایگاههای این رژیم در منطقه هدایت و پشتیبانی می شود. جمهوری اسلامی بارها به دولتهای بی اراده منطقه هشدار داده است که حضور شرورانه این رژیم در کنار مرزهای خود را تحمل نخواهد کرد و در صورت هر گونه اقدام شرورانه ای پاسخ قاطع خود را از مبدأ شرارت خواهد داد.

وی اظهار داشت: دولت های دست نشانده و بی اراده ای که امنیت خود را در دوستی با رژیم کودک کش اسرائیل جستجو می کردند اکنون باید نتایج زیانبار حضور این رژیم شرور در داخل مرزهای خود را مشاهده کنند؛ چرا که ادامه این شرارت ها برای جمهوری اسلامی ایران قابل تحمل نیست.

وی در خاتمه گفت: تمام پایگاههای رژیم صهیونیستی در منطقه در تور اطلاعاتی و در تیررس موشک‌های سپاه پاسداران قرار دارد، ضمن آن که جمهوری اسلامی ایران همان گونه که محل اختفا و تجمع نیروهای این رژیم در اربیل عراق را هدف قرار داد سایر پایگاه های اسرائیل در کشورهای دیگر را نیز از موشک های نقطه زن سپاه بی نصیب نخواهد گذارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مسعود IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    1 0
    وقت آن رسیده که دولت‌های عرب منطقه نتیجه دوستی با اسرائیل و خیانت به مسلمانان را ببینند.