جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر / دیدار مدیر ،اساتید وطلاب مدرسه علمیه شیخ الاسلام قزوین با خانواده شهید ذوالفقاری

 حوزه / جمعی از اساتید و طلاب مدرسه علمیه شیخ الاسلام قزوین با حضور در منزل شهید محمد ذوالفقاری با خانواده این شهید والا مقام دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام محسنی، مدیر مدرسه علمیه شیخ الاسلام قزوین، صبح امروز در دیدار با خانواده شهید محمد ذوالفقاری ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای والا مقام هشت سال دفاع مقدس، گفت: در دوران دفاع مقدس درس‌های کربلا رمز پیروزی رزمندگان بود و شهدا با گذشتن از جان خود، ذلت و خواری را برای دشمنان اسلام رقم زدند و عزت، سرافرازی و اقتدار را برای کشور به ارمغان آوردند.

مدیر مدرسه علمیه شیخ الاسلام قزوین خاطرنشان کرد: شهدای والا مقام هشت سال دفاع مقدس جان خود را در راستای دفاع از ارزش‌های اصیل اسلام و انقلاب فدا کردند و عزت و اقتدار را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند.

وی ادامه داد: شهدای هشت سال دفاع مقدس ادامه‌دهنده و تداوم شهدای کربلا بودند همان شهدایی که به امام خود یعنی سالار شهیدان لبیک گفتند.

مدیر مدرسه علمیه شیخ الاسلام بیان کرد: در جنگ تحمیلی همه کشورهای استکباری علیه ایران بسیج شده بودند اما نتوانستند در برابر اراده و ایمان قوی رزمندگان ایستادگی کنند.

در ادامه این دیدار، مادر شهید محمد ذوالفقاری گفت: محمد نقاش متبحری بود و بعد از خودش یکی از شاگردانش در جهان اول شد. او عاشق امام و مطیع ولایت بود و تکلیف مدار، تا جایی که با خانم تحصیل کرده و پرستاری نامزد کرده بود و این خانم گفته بود اگر من را می خواهی بین من و جبهه یکی را انتخاب کن و ایشان جبهه را انتخاب کرد و از زینت های دنیوی چشم پوشی کرد.

حجت الاسلام احمد ذوالفقاری، مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) قزوین و برادر شهید هم بیان کرد: در عملیات کربلای ۴ با هم بودیم، فرمانده گروهان گفت: یک آرپی چی زن شجاع بلند بشه این سنگر دشمن رو بزنه و محمد بدون درنگ بلند شد و آن سنگر را منهدم کرد و سنگر دیگر را می خواست بزند او را هدف قرار دادند و از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

اساتید و طلاب مدرسه شیخ الاسلام قزوین به دیدار خانواده شهید ذوالفقاری رفتند

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha