پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام مسعود محمدی

حوزه/ استاد حوزه علمیه کردستان گفت: دشمن تلاش دارد با کارهای تبلیغاتی، محبوبیت و مردمی بودن را از چهره روحانیت بزداید، در حالی که بی‌شک بینش و بصیرت دینی و سیاسی ملت ایران اجازه چنین کاری را به دشمنان نخواهد داد.

حجت الاسلام مسعود محمدی استاد حوزه علمیه کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، اظهار داشت: برگزاری کنگره‌ها و گرامیداشت‌ها برای شهدا و کسانی که برای اعتلای این نظام تلاش کرده‌اند، کاری پسندیده و البته واجب است.

این استاد حوزوی ادامه داد: برگزاری کنگره شهدای روحانی حرکتی بسیار سازنده در معرفی بهتر و جامع‌تر از نقش روحانیون در تاریخ این انقلاب اسلامی بود و بی‌گمان برگزاری این کنگره می‌تواند نقش مهمی در کمرنگ کردن تلاش‌های دشمنان برای تحریف چهره روحانیت داشته باشد.

حجت الاسلام محمدی تصریح کرد: روحانیون در هشت سال دفاع مقدس و حتی قبل و بعد از آن همواره در برابر دشمنان حضور داشته و دارند، در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی و همچنین در دوران مبارزات علیه رژیم پهلوی، روحانیون زیادی به شهادت رسیدند و لذا برگزاری کنگره و یادواره شهدای روحانی، می‌تواند ادای دِینی به این قشر باشد.

این استاد حوزه علمیه کردستان خاطر نشان کرد: دشمن تلاش دارد با کارهای تبلیغاتی، محبوبیت و مردمی بودن را از چهره روحانیت بزداید، در حالی که بی‌شک بینش و بصیرت دینی و سیاسی ملت ایران اجازه چنین کاری را به دشمنان نخواهند داد.

حجت الاسلام محمدی یادآور شد: روحانیت بخش جدایی ناپذیر جامعه است و هیچ دیواری بین مردم و روحانی وجود نداشته و نخواهد داشت و نباید مردم به ویژه نسل جوان تحت تاثیر تلاش‌های تبلیغاتی دشمنان برای ایجاد این دیوار بی‌اعتمادی قرار بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha