چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
معاون فرهنگی اوقاف فارس

حوزه/ معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف فارس از برگزاری ۲۴ برنامه آیین بزرگداشت در دهه کرامت به میزبانی بقاع متبرکه استان فارس خبرداد.

حجت‌الاسلام رحیم صفری‌گرایی معاون فرهنگی اداره کل اوقاف فارس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در شیراز، ضمن گرامیداشت ایام دهه کرامت، اظهار داشت: به مناسبت ۵ ذی القعده و روز تکریم امام زادگان، ۲۴ برنامه بزرگداشت امامزادگان در سراسر استان فارس برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این جشن‌ها از امشب آغاز خواهد شد، گفت: برگزاری سرود ۲۰۰۰ نفری در روز پنج شنبه در حرم سیدعلاءالدین حسین(ع) و توزیع بسته‌های معیشتی از جمله برنامه‌های این ایام خواهد بود.

وی افزود: روز چهارشنبه ساعت ۵ عصر، برنامه میثاق‌ کل خدام بقاع متبرکه در رأس آن حرم سید علاءالدین حسین (ع) برگزار می‌شود که در آن خادمان بقاع متبرکه استان فارس ارادت خود را به اهل بیت(ع) نشان خواهند و با حرکت پیاده به سمت حرم احمد بن موسی الکاظم(ع)، با حضرت شاهچراغ(ع) تجدید بیعت می‌کنند.

به گفته معاون فرهنگی اداره کل اوقاف فارس برای جشن میلاد حضرت امام رضا(ع) نیز از خدام آستان مقدس رضوی دعوت شده تا به همراه پرچم متبرک گنبد در نقاط و برنامه‌های مختلف حضور پیدا کنند.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری برنامه‌های جشن در بقاع متبرکه شاخص و نور افشانی از دیگر برنامه‌های این دهه خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha