دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1027594
۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴
اجرای سرود سلام فرمانده در گناوه

سرود «سلام فرمانده» با حضور ۵۰۰ نفر از دختران و پسران نوجوان بندرگناوه اجرا شد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، سرود "سلام فرمانده" با تلاش طلاب مدرسه الزهرا(س) گناوه و به همت مدیریت دارالقرآن ریحانة النبی(س) در مصلای جمعه بندرگناوه، با حضور بیش از ۵۰۰ نفر از دختران و پسران نوجوان این مجموعه قرآنی اجرا شد .

عاطفه باوی، مدیر خانه قرآن و عترت ریحانة النبی(س) گناوه با اعلام این خبر گفت: گروه سرود «سلام فرمانده» با هدف ایجاد شور و نشاط و جذب هر چه بیشتر کودکان و نوجوانان شهرستان به برنامه های دینی و قرآنی و به همت و تلاش مدیریت، کادر آموزشی و قرآن آموزان خانه قرآن و عترت ریحانه النبی(س) شهرستان گناوه از فروردین ماه شروع به فعالیت کرد و تمرینات گروه، با همکاری دفتر امام جمعه و مجمع قرآنیان شهرستان در مصلی جمعه بصورت شبانه روزی انجام شد.

وی ادامه داد: اولین اجرای این گروه سرود، به مناسبت ضیافت روزه اولی ها در مصلای جمعه، دومین اجرا در روز قدس به صورت اجرای خیابانی در میدان امام خمینی(ره) شهر و سایر اجراهای این گروه در سالن اجتماعات مدرسه علمیه خواهران، تالار بهزاد، مجتمع فرهنگی هنری خلیج فارس و در مصلای جمعه برگزار شده است.

باوی افزود: برنامه اجرای این گروه سرود، همچنان ادامه خواهد داشت و در مناسبت های ملی و مذهبی پیش رو اجرا خواهد شد.

مدیر مرکز قرآنی ریحانة النبی (س) در پایان از همکاری خانواده های قرآن آموزان و حوزه های علمیه برادران و خواهران شهرستان و تمامی دلسوزان و دغدغه مندان در عرصه فرهنگ قرآنی تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha