یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
علامہ ساجد نقوی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین سید ساجد علی نقوی گفت: اسرائیل اعتبار بین المللی خود را از دست داده است اما می خواهد به روشی جدید مردم را فریب دهد که این توطئه نه تنها توسط افراد وظیفه شناس خنثی می شود بلکه در آینده بیشتر افشا خواهد شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین سید ساجد علی نقوی رئیس شورای علمای شیعه پاکستان در واکنش به ملاقات برخی مسئولان پاکستانی با رئیس رژیم صهیونیستی گفت: کشور اسرائیل که موجودیت آن نامشروع است، به هیچ وجه نمی توان این کشور نامشروع و غاصب را به رسمیت شناخت، صهیونیسم تمام مرزهای جنایات غیرانسانی را درنوردیده است.

وی رژیم صهیونیستی را فریبکاری ماهر دانست و افزود: مدتی است که این دولت فریبکار به شیوه ای جدید سعی در فریب جهان بین الملل به ویژه جهان اسلام دارد. ظالمان، وارثان واقعی پیامبران را از سرزمین مقدس بیرون کردند، حالا می خواهند با دامی جدید، به اصطلاح «پیمان ابراهیم» اقدامات شوم شان را ادامه دهند.

سید ساجد علی نقوی گفت: در گذشته نیز برخی تلاش کردند تا با تماس ها و ملاقات های فردی با رژیم صهیونیستی اهمیت خود را نشان دهند و راه را برای دولت نامشروع هموار کنند.

وی تصریح کرد: قائد اعظم محمد علی جناح در قبال دولت نامشروع و غاصب موضع صریح داشته است و پاکستان هرگز از ایدئولوژی اصلی خود برنخواهد گشت و این بخش مهمی از سیاست خارجی آن است.

وی تاکید کرد: اسرائیل اعتبار بین المللی خود را از دست داده است اما می خواهد به روشی جدید مردم را فریب دهد که این توطئه نه تنها توسط افراد وظیفه شناس خنثی می شود بلکه در آینده بیشتر افشا خواهد شد.

وی همچنین ضمن ابراز نگرانی از استانداردهای دوگانه بین المللی و قدرت های جهانی نسبت به رژیم صهیونیستی آن را بزرگترین تهدید برای صلح جهانی دانست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha