جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
هادی العامری رئیس ائتلاف فتح عراق

حوزه/ رئیس ائتلاف فتح عراق با تأکید بر اینکه ما از ابتکار عمل نمایندگان مستقل حمایت می‌کنیم، گفت: برای پایان بن بست سیاسی، با آغوش باز استقبال می کنیم.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، هادی العامری رئیس ائتلاف فتح عراق با تأکید بر اینکه ما از ابتکار عمل نمایندگان مستقل حمایت می کنیم، گفت: برای پایان بن بست سیاسی، با آغوش باز از همگی استقبال می کنیم.

وی در حاشیه دیدار با "جنین پلاسخارت" رئیس فرستاده سازمان ملل متحد در عراق، گفت: چارچوب هماهنگی (گروه های سیاسی شیعه)، از ابتکار عمل نمایندگان مستقل که دربردارنده رویکرد تقارب بین طرف هاست، حمایت می کنیم.

العامری تأکید کرد: اعلام تشکیل فراکسیون بزرگتر و تضمن حق قشر اجتماعی بزرگتر، یک امر ضروری است.

رئیس ائتلاف فتح بیان داشت: تمامی کسانی که به دنبال نزدیک کردن دیدگاه ها با هدف رسیدن به نقطه تلاقی و تفاهم و پایان بن بست سیاسی موجود و تشکیل دولتی که بتواند به مسئولیت خود در ارائه خدمات و حل تمامی پرونده های مهمی که منافع ملت عراق را تحقق می بخشد، هستند، چارچوب هماهنگی با آغوش باز از آنها استقبال می‌کند.

همچنین دو طرف در خصوص اوضاع سیاسی و آخرین تحولات داخلی عراق بحث و گفت‌وگو کرده و بر ضرورت پایان بن بست سیاسی و حل بحران کنونی در جهت زمینه سازی برای تشکیل دولت آینده تأکید کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha