دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ دیدار رئیس عقیدتی سیاسی ناجا با آیت الله اعرافی/ حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین ادیانی گفت: ۱۴ خرداد یادآور عروج آسمانی مردی از سلاله پیامبر مکرم اسلام است که با آغاز نهضتی خدایی و اسلامی مردم را به قیام برای اقامه شعائر اسلامی فرا خواند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی، با صدور پیامی به مناسبت ۱۴ خرداد ماه سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) گفت: ۱۴ خرداد یادآور عروج آسمانی مردی از سلاله پیامبر مکرم اسلام است. که با آغاز نهضتی خدایی و اسلامی مردم را به قیام برای اقامه شعائر اسلامی فرا خواند.

۱۴ خرداد یادآور عروج آسمانی مردی از سلاله پیامبر مکرم اسلام است که با آغاز نهضتی خدایی و اسلامی مردم را به قیام برای اقامه شعائر اسلامی فرا خواند و با جد و جهد وصف ناپذیر در برابر دشمنان اسلام ایستاد و با پشتوانه ملتی غیور موجب سقوط نظام سلطه و پوسیده ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی در بهمن ۵۷ گردید.

پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران چهره نیرنگ و فریب و اندیشه های شیطانی استکبار را هویدا ساخت و برای تمام ملت های آزاده مسجل گردید که هدف آمریکا جهت حضور در منطقه چپاول و غارت منابع عظیم نفتی و تامین امنیت رژیم غاصب صهیونیستی است.

دشمنی استکبار و نظام سلطه با انقلاب اسلامی و ملت ایران یک تقابل بنیادین بوده و بهانه های واهی آنان مانند بحث هسته ای و حقوق بشر، دروغی بیش نیست و تا جمهوری اسلامی ایران به آرمانهای امام راحل عظیم الشأن و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و شهیدان والا مقام پایبند و متعهد باشد دشمن از دشمنی دست بر نمی دارد.

انقلاب اسلامی بیش از چهار دهه و به تاسی از بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی در مقابل دشمن ایستادگی و مقامت نموده و توطئه های دشمن را در جنگ نظامی و سیاسی شکست داده و ان‌شاءالله دولت مردان عزیز با تلاش و همت مضاعف و با اجرای دقیق اقتصاد مقاومتی و با استفاده از ظرفیت های عظیم داخلی و تمرکز به اقتصاد و معیشت مردم بتوانند مشکلات اقتصادی آنان را مرتفع نمایند.

سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام انقلاب اسلامی و قیام تاریخی ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ و تعظیم به مقام شامخ و نورانی حضرت امام خمینی (ره) و تجدید میثاق با خلف صالح امام راحل، مقام معظم رهبری و فرماندهی معزز کل قوا ، رمز ماندگاری انقلاب را اطاعت از ولی فقیه زمان و اهتمام در راستای تحقق اهداف گام دوم انقلاب دانسته و ان‌شاءالله این نظام را به دست صاحب اصلی اش حضرت بقیة الله(عج) حضرت مهدی موعود برساند.ان‌شاءالله.

سید علیرضا ادیانی

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی ج.ا.ایران

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha