شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
طلاب اعزامی خانه طلاب جوان قم به آبادان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین کاظم زاده گفت: در روزهای گذشته به همراه حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، امام جمعه اهواز به دیدار خانواده های عزادار جان باختگان رفته و عرض تسلیت داشتیم که در تسکین درد این خانواده ها بی تأثیر نبود.

حجت الاسلام حسین کاظم زاده، مسئول گروه اعزامی خانه طلاب جوان قم به آبادان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه گفت: دغدغه و اقدامات اصلی گروه اعزامی خانه طلاب به شهر آبادان حول پیام مقام معظم رهبری نسبت به این حادثه بوده است.

وی با اشاره به محورهای اصلی پیام مقام معظم رهبری افزود: این پیام دارای دو محور مهم بود؛ محور اول، تقویت روحیه همدلی و یکپارچگی میان مردم و محور دوم، لزوم مطالبه مردمی در برخورد با مسببین این حادثه و احقاق حقوق آسیب دیدگان بوده است.

مسئول گروه اعزامی خانه طلاب جوان قم به آبادان خاطرنشان داشت: در رابطه با محور اول پیام مقام معظم رهبری، تمام تلاش خود را به کار بستیم تا در عین حال که میان مردم بوده و با آن ها همدری می کردیم، با استفاده از ابزار رسانه، خدمات ارائه شده از سوی مسئولین، ارگان ها و نیروهای مردمی را روایت نماییم.

وی خاطرنشان کرد: فضای این روزها در آبادان، فضای اربعینی است؛ همه مردم و ارگان ها در کنار یکدیگر دست به دست هم داده و به حادثه دیدگان و امدادگران خدمت می کنند.

حجت الاسلام کاظم زاده ادامه داد: در روزهای گذشته به همراه حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، امام جمعه اهواز به دیدار خانواده های عزادار جان باختگان رفته و عرض تسلیت داشتیم که در تسکین درد این خانواده ها بی تأثیر نبود.

وی تأکید کرد: در اقداماتی حول محور دوم پیام مقام معظم رهبری که مطالبه گری مردمی بود، تلاش کردیم از طرق مختلف درخواست های مردمی را به استاندار، فرمانده میدانی پروژه متروپل و سایر مسئولین مربوطه ابلاغ نماییم.

مسئول گروه اعزامی خانه طلاب جوان قم به آبادان گفت: همچنین در این رایزنی ها تلاش کردیم اقدامات مسئولین را به گوش مردم برسانیم.

حجت الاسلام کاظم زاده در پایان اظهار داشت: خوشبختانه حضور متعهدانه همه مردم کشورمان را در این روزها شاهد بودیم که برای مردم آبادان بسیار تسکین دهنده و دلگرم کننده بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha