جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار رئیس جمهور با خانواده های جانباختگان حادثه متروپل آبادان

رئیس جمهور صبح جمعه با سفر به شهرستان آبادان و حضور در محل حادثه متروپل آبادان، به دیدار خانواده های جانباختگان این حادثه رفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور صبح جمعه با سفر به شهرستان آبادان و حضور در محل حادثه متروپل آبادان، به دیدار خانواده های جانباختگان این حادثه رفت.

رئیس جمهور در سفر سرزده به آبادان، با خانواده های "جلیلیان" و "صالحیان پور" دیدار و از آنها دلجویی کرد. 

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی از مهم ترین اقدامات دولت را برخورد عبرت آموز با مسببان حادثه برشمرد و اظهار داشت: دولت در این مسأله هیچگونه چشم پوشی و اغماضی نخواهد کرد.

رئیس جمهور خطاب به مسئولان نیز گفت: با نظارت های دقیق ساختمان های نا امین را بررسی کنند تا شاهد تکرار چنین حوادث تلخی نباشیم و با تخلیه به موقع و مقام سازی چنین مسائلی تکرار نشود.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی همچنین در جلسه شورای اداری آبادان شرکت کرد و در جریان آخرین اقدامات انجام شده قرار گرفت و دستورات لازم برای تسریع در روند آواربرداری را داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
    0 0
    سلام اقای رییس جمهور محترم ولی تا همین چند روز پیش جناب ذاکانی فرمودن نیازی به بررسی و شناسایی ساختمان های نا امن نیست ... خواستم بگویم مانند زاکانی از مدیران ارشد که چنین فکر می کنند بسیارانند. بله منم می گویم با نظارت دقیق ساختمان های ناامن را بررسی کنندشما هم می گوید ما هم می گوییم همه می گویند فکر کنم از نظر گفتن کافی باشد اما عملیات ساخت و پاخت ساخمان سازی دست کسانی دیگر است ما راه خودمان را می رویم اونا هم راه خود را و برد با آنها است .تاریخ انقلاب اسلامی ما اینو میگه تا حالا شده چیزی را بخواهند و عملی نشده باش؟.م... آری اینچنین است برادر.... جناب رییسی.