پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
المصطفی

حوزه/ کارگاه «عزت نفس در سیره و شخصیت حضرت معصومه(سلام‌الله علیها)» در مدرسه عالی فقه و قرآن خواهران نمایندگی جامعةالمصطفی در خراسان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه به مناسبت دهه کرامت، به همت واحد فرهنگی- تربیتی مدرسه عالی فقه و قرآن نمایندگی جامعةالمصطفی در خراسان، با مشارکت طلاب مقطع دکتری، کارگاه «عزت نفس در سیره و شخصیت حضرت فاطمه معصومه(سلام‌الله علیها)» در جمع طلاب مدرسه برگزار شد.

این کارگاه، با پخش کلیپی کوتاه از زیارت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(سلام‌الله علیها) آغاز شد خانم حسینی، طلبه مقطع دکتری رشته قرآن و علوم با گرایش روان شناسی، ضمن تبریک ایام میلاد کریمه اهل‌بیت(علیهم‌السلام)، ابتدا به نقش و جایگاه دختران در خانواده و اجتماع پرداخت و سپس با مرور اجمالی بر زندگی حضرت، به موقعیت علمی، معنوی و زیارتی ایشان اشاره کرد.
این فعال فرهنگی، در ادامه، نظریات و احتمالات را در علل ازدواج نکردن حضرت فاطمه معصومه(سلام‌الله علیها) برای مخاطبان بیان و به نمونه هایی از عزت نفس در سیره و شخصیت ایشان اشاره کرد.
وی، در پایان، اظهار داشت:طلاب با مطالعه دقیق و عمیق سیره اهل‌بیت(علیهم‌السلام) می توانند به معرفت و انس بیشتری با ائمه اطهار(علیهم‌السلام) دست یابند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha