دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ن

حوزه / نماینده ولی فقیه در کاشان تصریح کرد: اقدام و عمل برای حل مشکلات مردم، تداوم راه شهداست و این راه پرافتخار با عمل به وصیت‌نامه‌های شهدا محقق می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) همراه با یادواره ۲۲ شهید روستای جوینان قمصر با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان، نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه قمصر، روحانیون، اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان در این روستا برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدسعیدحسینی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره ۷۲ شهید قهرود و جوینان، انقلاب اسلامی را هدیه امام رضا(ع) به امت شهید پرور ایران دانست و با بیان اینکه با پیروزی انقلاب توطئه های آمریکای جنایتکار علیه ایران روزبه روز افزایش پیدا کرد، عنوان کرد: در تمام دوران امداد غیبی امام زمان (عج) مانع اجرای نقشه های شوم دشمنان علیه انقلاب بوده است.

وی با تأکید بر این‌که اقدام و عمل برای حل مشکلات مردم، تداوم راه شهداست و این راه پرافتخار با عمل به وصیت‌نامه‌های شهدا محقق می‌شود، تاکید کرد: خانواده های شهدا و جانبازان فرهنگ ایثار و شهادت و از خودگذشتگی دوران دفاع مقدس را به نسل امروز و آینده انتقال دهند و هر کس در هر جایگاهی چنانچه به شکل بالنده و مؤثر به وظیفه و مسئولیت خویش عمل نماید، رهرو و تداوم‌بخش راستین راه شهدا به شمار خواهد آمد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی تاکید کرد: اخلاص در عمل، ایثار و فداکاری شهدا باید سرلوحه کار مسئولان در خدمتگزاری بی‌منت به مردم قرار گیرد.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه باید اخلاص در عمل را از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یاد بگیریم، تصریح کرد: حاج قاسم علت ماندگاری دفاع مقدس را اخلاص رزمندگان در عمل می‌دانستند و این اخلاص در رفتار او هم موج می‌زد.

وی، حفظ حجاب و پیروی از ولایت فقیه را مهمترین توصیه شهدا دانست و تصریح کرد : همگان وظیفه داریم مقام معظم رهبری را که نایب امام زمان (عج) هستند در تداوم انقلاب اسلامی ایران تا ظهور حضرت مهدی (عج) یاری کنیم.

در ابتدای این مراسم پس از مرثیه سرایی محمد رضا محمدی مداح اهل بیت (ع)، خاطره گویی و اجرای سرود سلام فرمانده، حجت‌الاسلام محمد حسین کتابچی امام جمعه قمصر نیز پیرامون شخصیت امام راحل و شهدا مطالبی را ارائه کرد.

انتهای پیام

اقدام و عمل برای حل مشکلات مردم، تداوم راه شهداست

اقدام و عمل برای حل مشکلات مردم، تداوم راه شهداست

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha