جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
عفاف و حجاب

سومین جلسه مشترک کارگروه عفاف و حجاب، سه شنبه ۱۷ خرداد از ساعت ۱۴ الی ۱۶ با حضور اعضای این کار گروه در مرکز امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سومین جلسه مشترک کارگروه عفاف و حجاب، سه شنبه ۱۷ خرداد از ساعت ۱۴ الی ۱۶ با حضور اعضای این کار گروه در مرکز امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می شود.

این جلسه با حضور حجت الاسلام رضا عزت زمانی، معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی و عاطفه سعیدی نژاد، مدیرکل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی و رابطین عفاف و حجاب از وزارت کشور، وزارت آموزش و پرورش، وزارت ورزش و جوانان، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه علمیه، صدا و سیما، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، شبکه فراگیر مردمی عفاف و حجاب و سازمان بسیج زنان برگزار می شود.

برگزاری این جلسات در راستای اهمیت تعامل بین نهاد خانواده با مقوله عفاف و حجاب به منظور تعریف استانداردهای فرهنگی مناسب جهت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب منطبق با فرهنگ دینی، شناسایی و شبکه سازی اساتید فعال حوزه عفاف و حجاب، شناسایی و معرفی الگوهای عفاف و حجاب با رویکرد انعکاس موفقیتهای جوانان متدین در دستور کار امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی قرار دارد.

ابلاغ نهایی آیین نامه اجرایی کار گروه عفاف و حجاب، ارائه طرح های پیشنهادی هفته عفاف و حجاب و تبیین اجرای جشنواره ملی " گوهر فاطمی" از موضوعات جلسه سوم کار گروه عفاف و حجاب است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha