یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید محمود دعایی

مراسم تشییع مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود دعایی، سه شنبه ۱۷ خرداد ساعت ۹ صبح در موسسه اطلاعات برگزار و سپس در حرم مطهر امام خمینی(ره) به خاک سپرده خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، خانواده حجت الاسلام والمسلمین سید محمود دعایی، زمان و مکان قطعی مراسم وداع و تشییع پیکر آن مرحوم را بدین شرح اعلام کرد:

ببینید:

تصاویری آرشیوی از مرحوم حجت الاسلام سید محمود دعایی

بسم رب الصدیقین

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

در سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی و شهدای قیام پانزده خرداد، روح پاک و مطهر یار وفادار و صحابه فداکار حضرت روح الله خمینی مرحوم حجت الاسلام و المسلمین سید محمود دعائی، مجاهد کم نظیر راه خدا و تلاشگر سال‌های سخت غربت و مبارزه در ایران و عراق پس از عمری با برکت به دیدار امام و شهیدان انقلاب و دفاع مقدس پیوست و دعوت حق را لبیک گفت و دلباختگان به امام و ایران را داغدار نمود.

دعائی، بزرگمردی که آینه تمام نمای اخلاص، پاک دستی و ایثار بود و تواضع و فروتنی او غبطه همگان. مجاهد خستگی ناپذیری که سال‌های غربت در عراق را پا به پای امام گذراند و با مراد خویش به پاریس هجرت نمود و با امام به ایران بازگشت و پس از دوره کوتاه سفارتش در عراق تا زمان ارتحال، نماینده امام و رهبری در موسسه اطلاعات بود. همو که افتخار شش دوره نمایندگی مردم شریف تهران را در مجلس شورای اسلامی بر عهده داشت و در لحظه لحظه عمر پر برکتش عشق به ایران، اسلام و مردم در وجودش زبانه می‌کشید.

ضمن تسلیت این داغ جانگداز و جانفرسا به امام زمان (عج) و رهبری معظم انقلاب و بیت مکرم امام خمینی (ره)، مراسم وداع، تشییع و خاکسپاری این یار دیرین امام به شرح زیر می‌باشد:

دوشنبه ۱۶ خرداد پس از نماز مغرب و عشاء مراسم وداع با یار دیرین امام در حسینیه شماره ۱ جماران

سه شنبه ۱۷ خرداد ساعت ۹ صبح مراسم اقامه نماز بر پیکر آن مرحوم توسط یادگار امام حاج سید حسن خمینی در موسسه اطلاعات و انتقال پیکر برای خاکسپاری به حرم مطهر امام خمینی(ره).

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha