سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
هلال احمر جامعه

حوزه/ مدیرکل امور فرهنگی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها از برگزاری مجمع عمومی و انتخابات اعضای شورای مرکزی انجمن هلال احمر این مؤسسه علمی حوزوی خبر داد.

خانم سیده ربابه داودالموسوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به برگزاری مجمع عمومی و انتخابات اعضای شورای مرکزی انجمن هلال احمر جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها، عنوان کرد: با توجه به لزوم بهره‌گیری از مهارت‌های خاص طلاب در جهت ارتقای سطح خدمات اجتماعی مطلوب و موثر و تقاضای ایشان در راستای راه‌اندازی انجمن هلال احمر، اداره انجمن‌ها و تشکل‌ها، پس از اطلاع‌رسانی و تکمیل عضویت انجمن، همزمان با میلاد حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، جلسه مجمع عمومی با حضور نماینده سازمان جوانان هلال احمر و اعضای انجمن تشکیل داد.

مدیرکل امور فرهنگی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها افزود: هلال احمر یک سازمان بین المللی است که ۷ اصل اساسی دارد که شامل بی طرفی، استقلال، یگانگی، جهان شمولی و ... است که در عرصه بین‌المللی فعالیت‌های امدادی و بشر دوستانه انجام می‌دهد و در هنگام وقوع حوادث طبیعی و بحران‌ها خدمات پزشکی، امدادی و بهداشتی ارائه می‌کند.

داودالموسوی گفت: در این جلسه، سرکار خانم شاکری، نماینده سازمان هلال احمر با اشاره به پیشینه ای از فعالیت‌های انجمن‌های هلال احمر، ضمن دعوت از طلاب جهت شرکت در دوره‌های اختصاصی هلال احمر و حضور در فعالیت‌های این سازمان، به معرفی دوره‌های عمومی و تخصصی پرداخت.

وی خاطرنشان کرد: در این جلسه طلاب کاندیدای عضو شورای مرکزی مختصری از فعالیت‌های خود را بیان کردند و در پایان، انتخابات انجام شد و اعضای شورای مرکزی انتخاب و معرفی شدند.

مدیرکل امور فرهنگی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها در پایان، گفت: اعضای منتخب پس از انجام مراحل اداری و تصویب در جلسه شورای سیاستگذاری، فعالیت رسمی خود را آغاز خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha