شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دهه کرامت

حوزه / مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت:  برنامه های دهه کرامت با معرفت بخشی و افزایش بصیرت دینی همراه باشد و عموم جامعه هم در این دهه با الگو گرفتن از سیره ائمه اطهار(ع) در راستای رشد و تعالی تلاش بیشتری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، ظهر امروز در مراسم جشن دهه کرامت که در حسینیه سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین برگزار شد، گفت: از سالروز ولادت حضرت معصومه(س) تا میلاد با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) دهه کرامت نامگذاری شده است.

وی به ابعاد شخصیتی حضرت معصومه(س) اشاره و عنوان کرد: زندگی این بانوی بزرگوار پر از نکات آموزنده و انسان ساز است تا جایی که حضرت امام صادق(ع) در حدیثی می فرمایند «یکی از دختران من به نام فاطمه که از فرزندان حضرت موسی بن جعفر(ع) است در قم دفن خواهد شد و شیعیان ما به شفاعت او وارد بهشت می شوند».

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین تصریح کرد: حضرت معصومه(س) در همان سن کم به مقام عصمت از گناه دست یافتند و پدر گرامیشان حضرت امام موسی کاظم(ع) چندین بار لفظ «فداها ابوها» را در مورد ایشان به کار برده اند.

وی ادامه داد: این بانوی بزرگوار جایگاه و ارزش والایی در اسلام دارد تا جایی که امام رضا(ع) فرمودند: «کسی که خواهرم معصومه(س) را در قم زیارت کند، مرا زیارت کرده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین اظهار کرد: زنان مسلمان عفت، حجاب، پاکدامنی و دانش این بانوی بزرگوار را الگوی زندگی خود قرار دهند.

حجت الاسلام معبودی تصریح کرد: دهه کرامت، فرصت مغتنمی برای تبیین و ترویج سبک حیات طیبه اهل بیت(ع) در بین آحاد افراد جامعه است که باید از آن بهره کافی برده شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین بیان کرد: برنامه های دهه کرامت باید با معرفت بخشی و افزایش محبت و بصیرت دینی همراه باشد و عموم جامعه هم در این دهه با الگو گرفتن از سیره ائمه اطهار(ع) در راستای رشد و تعالی تلاش بیشتری کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha