چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تصاویری آرشیوی از مرحوم حجت الاسلام سید محمود دعایی، مدیر مسئول روزنامه اطلاعات

حوزه/ حجت‌الاسلام محمد حسن جعفری گفت: حجت الاسلام دعایی نقش مهمی در عرصه روزنامه نگاری داشت و از طریق آن در ترویج مبانی انقلابی و رساندن پیام امام به ایران نقش بسزایی ایفا کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام محمد حسن جعفری امام جمعه سکردو پاکستان ضمن ابراز تأسف از درگذشت سیدمحمود دعایی مدیر مسئول روزنامه اطلاعات ایران گفت: حجت الاسلام سید محمود دعایی از دوستان نزدیک بنده بود و در نجف اشرف ارتباط خوبی باهم داشتیم و حتی پس از بازگشت به ایران نیز با آن مرحوم در ارتباط بودیم.

امام جمعه سکردو ابراز داشت: وی نقش مهمی در عرصه هنر و روزنامه داشت و از طریق آن در ترویج مبانی انقلابی و رساندن پیام امام به ایران نقش بسزایی ایفا کرد.

حجت‌الاسلام جعفری گفت: وی در حمایت از انقلاب به زندان رفت و سختی های زیادی را متحمل شده و تا پایان عمر در حامی راه انقلاب ثابت قدم ماند. درگذشت وی ضایعه بزرگی در زمینه علم به ویژه برای اصحاب رسانه است.

وی در ادامه گفت: درگذشت دوست عزیز و گرامی را خدمت رهبر معظم انقلاب اسلامی، مراجع تقلید، علما، مردم انقلابی ایران به ویژه خانواده محترم آن مرحوم تسلیت می گویم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha