جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشست خبری

حوزه/ سرپرست حوزه علمیه خواهران استان مرکزی در نشست خبری از تحصیل ۱۷۰۰ بانوی طلبه در حوزه خواهران استان مرکزی خبر داد و اعلام کرد که پذیرش تا پایان خرداد ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، پیش از ظهر امروز نشست خبری با حضور خانم وکیلی و مدیران مدارس علمیه شهر اراک و اصحاب رسانه در سالن جلسات مدیریت حوزه علمیه خواهران استان مرکزی برگزار شد .

سرپرست حوزه علمیه خواهران استان مرکزی اظهار داشت: رسالت حوزه های علمیه خواهران تربیت بانوی تراز انقلاب اسلامی است و برای آینده نظام جمهوری اسلامی امری حیاتی می باشد.

وکیلی ادامه داد: بانوان طلبه می توانند در عرصه های مختلف نقش آفرین کرده و با کسب معارف ناب اسلامی و اخلاقی در ارتقای سطح آگاهی و ترویج مکارم و فضائل پیش قدم باشند .

سرپرست حوزه علمیه خواهران استان مرکزی اظهار کرد: امروز نیاز مبرم جامعه تربیت نیروهای اندیشمند فردی است که بتوانند به شبهات و ابهامات پاسخ دهند .

وی یادآور شد: تبلیغات دینی محدود به ایام و زمان خاصی مانند ماه رمضان و ماه محرم و ... نیست، بلکه هر روز و ساعت شبهات جدیدی مطرح می شود که نیاز به پاسخ و توضیح دارد، پس جامعه اسلامی نیازمند طلاب عالم و مهذب است .

سرپرست حوزه علمیه خواهران استان مرکزی اعلام کرد: در استان مرکزی ۲۰ مدرسه علمیه خواهران در ۳ مقطع سیکل، دیپلم، سطح ۳ و سطح ۴ فعال با ۱۷۰۰ طلبه فعال می باشند و ۱۶۰۰ طلبه هم فارغ التحصیل شده اند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۴۴۰ نفر در مدارس علمیه خواهران استان ثبت نام کرده اند که ۳۰۰ نفر در مقطع سطح ۲، ۸۰ نفر در مقطع سطح ۳ و ۵۰ نفر در مقطع سطح ۴ می باشند.

وی در پایان گفت: مهلت ثبت نام تا پایان خرداد ماه سال جاری ادامه دارد و داوطلبان می توانند از طریق مراجعه حضوری به مدارس علمیه استان و یا سایت www.whc.ir اقدام به ثبت نام نمایند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha