دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ظ

حوزه / حسن مظاهری، کاشان را مجمع و محفل علمای بزرگ دانست و بر لزوم تقویت حوزه های علمیه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی، نماینده ولی فقیه در کاشان، در جلسه مدیران مدارس‌ علمیه، جمعی از روحانیون و مسئولان منطقه کاشان در دفتر آیت الله العظمی مظاهری با اشاره به حدیثی از پیامبراکرم (ص) که با سخاوت ترین سخاوتمندان خداوند متعال است، اظهار داشت: حضرت فرمود کسی که علمی را یاد بگیرد و منتشر کند در روز قیامت یک امت محسوب می شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به ابعاد شخصیتی آیت الله العظمی مظاهری از این عالم بزرگ به عنوان استاد و الگوی اخلاق یاد کرد.

حسن مظاهری فرزند آیت الله العظمی مظاهری نیز در این جلسه، کاشان را مجمع و محفل علمای بزرگ دانست و با اشاره به توجه جدی مقام معظم رهبری به جوانگرایی در انتصاب نمایندگان ولی فقیه، خطاب به حجت الاسلام والمسلمین حسینی، گفت: جنابعالی به دلیل برخورداری از نشاط جوانی بهتر می توانید ارتباط خود را با جوانان منطقه کاشان برقرار کنید.

فرزند آیت الله مظاهری، بر لزوم رسیدگی به مشکلات مردم تاکید کرد و افزود: ائمه جمعه چون از توان مالی برای گره گشایی مشکلات اقتصادی مردم برخوردار نیستند، علاوه بر پیگیری، با شنیدن درد دل آنان، حسن خلق و زبان نرم التیام بخش دردهای مردم در شرایط سخت اقتصادی و معیشتی باشند.

وی به نقش خبرگزاری حوزه در اطلاع رسانی اخبار مراجع عظام تقلید و شخصیت های علمی و حوزوی اشاره و خاطرنشان کرد: اگر خبرگزاری حوزه و دیگر خبرگزاری ها نبودند قطعا مردم از بسیاری از اقدامات مراجع و علما در رفع مشکلات جامعه بی خبر بودند.

مظاهری در پایان بر لزوم تقویت حوزه های علمیه تاکید کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha