سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید حسن ربانی

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: همان طور که خیّرین پای کار مسجد و مدرسه آمدند، برای آبادانی روستاها و کمک به عرصه تولید پای کار بیایند و مجمع خیرین کشاورزی راه اندازی شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، به نقل از روابط عمومی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن ربانی، در دیدار رئیس سازمان جهاد کشاورزی قم، با اشاره به اهمیت امنیت غذایی در جامعه، گفت: در این شرایط شب و روز معنایی ندارد و همه باید برای رضای خدا پای کار بیایند.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی افزود: کار علمی باید بر اساس شاخص ها انجام بگیرد و کارشناسان باید با روحیه جهادی در کنار مردم و کشاورزان باشند.

وی با تقدیر از زحمات مسئولین و کارکنان سازمان جهاد کشاورزی و همچنین بانک کشاورزی، گفت: بحمدالله در طرح صدور "دامدار کارت"، همگی نشان دادند برای حمایت از تولید تعطیلی معنایی ندارد و همه در میدان جهاد حضور دارند.

حجت الاسلام والمسلمین ربانی اظهار کرد: همان طور که خیرین پای کار مسجد و مدرسه آمدند، برای آبادانی روستاها و کمک به عرصه تولید پای کار بیایند و مجمع خیرین کشاورزی راه اندازی شود.

محمدرضا حاجی رضا، رئیس سازمان جهاد کشاورزی قم هم در این دیدار گزارشی از وضعیت کشاورزی استان ارائه کرد و گفت: ۱۰۴ هزار هکتار ظرفیت کشاورزی موجود قم است که با ورود علم و دانش باید ظرفیت تولید و بدنه کشاورزی حفظ شود.

وی با اشاره به اینکه استان قم از ظرفیت خوبی در دام، برخوردار است، ادامه داد: ۱۲۰۰ واحد دامداری در دامشهر مستقر هستند که این مجتمع یکی از قطب های مهم دام در کشور است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی با اشاره به اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها در قم، گفت: در راستای حمایت از دامداران، مرغداران و آبزی‌پروران در قم تا کنون با تلاش همکاران در این سازمان و بانک کشاورزی تا کنون مبلغ ۱۵ میلیارد تومان پرداخت و این روند تا پایان درخواست ها ادامه خواهد داشت.

وی در پایان ضمن مهم خواندن نظارت بر توزیع اقلام اساسی، اظهار کرد: سعی کردیم از ظرفیت مردم در حوزه نظارت به خوبی استفاده شود تا بتوانیم به بهترین شکل بر ۴۰۰۰ هزار واحد فروشگاهی و ۹۰۰ واحد نانوایی فعال قم نظارت کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha