پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
المصطفی

حوزه/ ساختمان مهمان‌سرای جامعةالمصطفی، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین عباسی افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، رئیس جامعةالمصطفی، در مراسم افتتاح ساختمان مهمان‌سرای جامعةالمصطفی، ضمن تبریک هفته ولایت و گرامیداشت همزمانی این اعیاد با افتتاح ساختمان مهمان‌سرای المصطفی، از همه دست‌اندرکاران راه‌اندازی این مجموعه صمیمانه تقدیر و تشکر نمود.
وی لحظه ورود مشتاقان فراگیری معارف اسلامی به کشور و استقبال و اسکان ایشان را در مهمان‌سرا، نخستین تصویر در ذهن طلاب غیرایرانی جامعةالمصطفی خواند و یادآور شد: این تصویر برای طلابی که با علاقه و عشق برای تحصیل علوم حوزوی به جامعةالمصطفی می‌آیند، بسیار اثرگذار بوده، باید به این لحظه که همواره در ذهن مخاطبان باقی خواهد ماند، توجه شایانی داشت.
رئیس جامعةالمصطفی افزود: برای بسیاری از دانش‌پژوهانی که سال‌ها پیش برای تحصیل به حوزه علمیه قم آمده‌اند، همچنان نیز آن تصویر اولیه ماندگار است و از آن به نیکی یاد می‌نمایند.
وی، با تأکید بر لزوم توجه به ارائه محتوای مناسب و متنوع برای طلاب تازه‌وارد، خاطرنشان کرد: افتتاح این مجموعه فرصتی بسیاری خوبی برای‌ پذیرایی مناسب از دانش‌پژوهان تازه‌وارد المصطفی فراهم می‌آورد و امیدواریم به زودی برای تکمیل این مجموعه از نظر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری اقدامات لازم انجام گیرد.
گفتنی است: ساختمان مهمان‌سرای جامعةالمصطفی در سه طبقه و دو بلوک مجزای خواهران و برادران، با امکانات رفاهی مناسب برای اسکان طلاب تازه‌وارد جامعةالمصطفی در قم افتتاح گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha