شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
 آیت الله العظمی بهجت(ره)

حوزه / جانشین مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان گیلان گفت: مرحوم حضرت آیت الله بهجت می کوشید تا مردم را در مسیر اخلاق و معنویت تربیت کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام بخشش جانشین مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان گیلان در مراسم پانزدهمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی بهجت با بیان این که این عالم بزرگ و مرجع فقید، نماد بارز تقوا و فقاهت بودند، اظهار داشت: تکریم علمای اخلاق برای همه ما لازم است و اکنون بعد از گذشت ۱۵ سال، شناختن و شناساندن این علما که در اوج قله بودند وظیفه ماست.

وی افزود: بزرگان ما در عمل نشان دادند، جان‌ها در حفظ دین و در اوج غربت و مظلومیت فدا شد و این علما بزرگ و مراجع دینی ما هستند که هدایت را به سمت جامعه دینی بر عهده دارند و امروز هم مورد هجمه دشمن هستند.

جانشین مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان گیلان، با بیان اینکه آیت الله العظمی بهجت، اسوه تقوا و الگوی مجسم خودسازی بود، اظهار کرد: صاحبان زر و زور همه تلاش خود را در طول تاریخ کردند که دین را از بین ببرند اما این علمای دین بود که در مقابل اینها ایستادند.

حجت الاسلام بخشش تأکید کرد: مرحوم حضرت آیت الله بهجت می‌کوشید تا مردم را در مسیر معنویت و اخلاق تربیت کنند، ایشان نماز خاصی می‌خواندند که گاهی عده‌ای با این پرسش مواجه بودند که چرا چنین حالاتی را بروز می‌دهند، درحالی که بسیاری از اهل معرفت حالات خود را بروز نمی‌دهند، اما این بروز برای این بود که دیگران از مرحوم بهجت بیاموزند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha