شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
سهیل اسعد

حوزه/ مبلغ بین المللی آرژانتینی یکی از مهمترین برکات جنبش های اعتراضی در آمریکا و اروپا را تقویت جریان اعتراضی که انقلاب اسلامی در مقابل جریان های مسلط قدرت ایجاد کرده است ذکر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دکتر سهیل اسعد امروز در همایش بین المللی "فردای صادق" با محوریت "بررسی تحولات دانشجویان اروپا و آمریکا" در مدرسه علمیه معصومیه قم گفت: تاریخ قدرت سنجی در دنیا را باید به پیش و پس از انقلاب اسلامی تقسیم کرد.

وی افزود: قدرت ها و قطب های جهانی به دنبال رفع موانع پیش پای خود برای توسعه قدرت خود بوده اند. نقطه عطف حرکت قدرت طلبی امثال آمریکا، مواجهه با انقلاب اسلامی بود، زیرا انقلاب اسلامی ظرفیت های اعتراض و نقد و مخالفت را علیه این قطب های قدرت فعال کرده است.

مبلغ بین الملل بیان کرد: جنگ اصلی در زمینه ایجاد ظرفیت های معترضان به نظم قدرت های جهانی است. سیا تمام امکانات خود در سطح جهان حتی را در این زمینه فعال کرده است. حتی در ایران نیز این تلاش را دارد که علیه این نظم فعالیتی شکل نگیرد. نگرانی آمریکا از تاثیرگذاری الگوی جمهوری اسلامی در میان دیگرانی است که ظرفیت تبدیل شدن به این مخالفت را دارند.

وی گفت: بنده یک طلبه ممنوع الورود به ۵۰ کشور جهان هستم. ترس این کشورها از امثال من نیست بلکه از رشد گفتمان انقلاب اسلامی است.

سهیل اسعد بیان کرد: آنچه جمهوری اسلامی سالها بیان می کرد و همین تبلیغات را علیه ما مطرح می کردند با حوادث اخیر به همه دنیا ثابت شد.

وی افزود: اتفاقی که امروز در دانشگاه های آمریکا رخ داده است معادلات رسانه ای جهان را به نفع این اندیشه حقیقت طلب برگردانده است.

مبلغ بین الملل بیان کرد: تقویت معترضان نظم جهانی در آمریکا و اروپا مهمترین رخداد این رویداد است. اتفاق مبارک این جریان دانشجویی باعث شده است که این جنبش اعتراضی از مردم به سمت جامعه نخبگانی در حرکت است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha