شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
غلامرضا منتظمی

حوزه/ مدیرعامل موسسه افق نو بر لزوم استفاده از موقعیت خاص امروز برای شکست اسرائیل تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، غلامرضا منتظمی امروز در همایش بین المللی "فردای صادق" با محوریت "بررسی تحولات دانشجویان اروپا و آمریکا" در مدرسه علمیه معصومیه قم گفت: پس از انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی با رهبری مقام معظم رهبری پیشرفت های نظامی ایران به حدی بود که دشمنان به هیچ وجه جرات حمله به ایران را ندارند.

وی افزود: دشمنان پس از گزینه حمله نظامی به جنگ نرم روی آوردند و راهبرد آن را روی اقتصاد و خانواده و انقلاب جنسی استوار بود.

مدیرعامل موسسه افق نو بیان کرد: دشمنان سعی می کنند نیازی را به دنیا القا کنند و سپس محصول فکری و فرهنگی خود را به عنوان درمان به دنیا غالب کردند. امروزه غذاهای آمریکایی و غربی برای همه دنیا به عنوان نمونه ترویج می شود و مردم آفریقایی نیز سعی میکنند غذاهای آمریکایی و غربی را فرابگیرند.

وی گفت: حجاب در غرب نیز یک عنصر مهم اخلاقی به شمار می رفت ولی تفکر صهیونیستی با زدن این عناصر به انقلاب جنسی می رسند و پس از آن تلاش می کنند که سیطره خود را به جهان کامل کنند.

منتظمی تصریح کرد: یکی از نظریه پردازان غربی در نوشته خود آورده است که ۶۰ کشور جهان از مزایای انرژی هسته ای استفاده می کنند ولی اسرائیل، ایران را به عنوان تهدید اتمی برای صلح و امنیت جهانی معرفی کرد. بر اساس این بحران ساختگی تحریم ها نیز اعمال شد که اقتصاد را بزند و سپس به مردم القا کند که دولت انقلابی و نظام انقلابی نیز کارآیی ندارد. وقتی این عقبه را تخریب کرد لایه های درونی ما را نیز هدف می گیرد.

وی افزود: اسراییل در ماجرای غزه رسوا شد و به قول جان مرشایمر ۶۵ تا ۹۵ درصد افکار عمومی جهان علیه اسراییل است.

مدیرعامل موسسه افق نو بیان کرد: امروز ایران بیش از ۹۵ تا ۹۹ درصد افکار عمومی علیه اسرائیل را راهبری می کند ولی در اینجا دو میدان نبرد را شاهد هستیم که یکی از آنها منطق نظامی است و منطق دیگر استراتژیک است.

وی گفت: غرب به نوعی اسراییل را غی کرده است و ما هستیم که باید روی این موج سوار شویم و مهلک ترین ضربات را به اسراییل و نظام سلطه ای که می خواست ما را به زانو درآورد وارد کنیم.

منتظمی تصریح کرد: اگر نتوانیم ضربات خود را به موقع وارد کنیم قطعا ضربه خواهیم خورد. اگر امروز در دوبی چهل است که قیمت یک کالا در همان اندازه مانده است به این دلیل است که دشمنان تمام تلاش های خود را برای حفاظت از این کشورها در همه لایه ها به کار می برند ولی همین ظرفیت علیه اقتصاد ایران به کار برده شده است.

وی افزود: مرحوم نادر طالب زاده از عنصر شناسایی در جنگ نرم به خوبی استفاده کرد و با دیدبانی دقیق توانست راهبردهای مقابله با این جریان را شناسایی کند.

مدیرعامل موسسه افق نو بیان کرد: همانگونه که یک اسرائیل در منطقه حضور دارد، یک اسرائیل نیز در غرب حضور دارند. به همین موازات همانگونه که عماد مغنیه هایی در منطقه داریم در غرب نیز این افراد وجود دارند ولی متاسفانه از آنها غافل هستیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha