جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
صفایی بوشهری

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، درگذشت همسر شهید حاج شیخ ابوتراب عاشوری را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، در پی درگذشت حاجیه خانم بی بی رباب عاشوری همسر روحانی شهید حاج شیخ ابوتراب عاشوری، حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ»

درگذشت بانوی پارسا و مکرمه، حاجیه خانم بی بی رباب عاشوری همسر گرامی شهید والامقام، اعلام الدین و مجاهد فی سبیل الله حضرت آیت الله حاج شیخ ابوتراب عاشوری «رضوان الله تعالی علیه» را به مردم شریف استان بوشهر به ویژه خاندان محترم، خانواده و فرزندان گرامی ایشان تسلیت عرض می‌نمایم.

آن بانوی گرامی، با ایمان، صلابت، صبر و شکیبایی الگویی زینب‌وار برای جامعه انقلابی ایران اسلامی و استان ولایتمدار بوشهر و مایه دلگرمی و امید خانواده شهداء و شور و نشاط جهادی همچون شمعی پرفروغ برای رزمندگان و بازماندگان عرصه جهاد و شهادت بودند.

آن بانوی ارجمند در دوران سخت مبارزه با رژیم منحوس پهلوی و اختناق سیاه حاکم بر آن، همواره یار و یاور طلاب و روحانیت، انقلابیون و تبعید شدگان توسط دژخیمان ساواک بودند.

وی با پایداری بسیار و خستگی ناپذیر، دوشادوش همسر گرامی‌شان در مبارزه با طاغوت به مجاهدت پرداختند و به حق می توان گفت: وی بانوی انقلاب در بوشهر بودند و نام نیکی از خود به جای گذاشتند.

«نماند کسی در جهان پایدار همی نام نیکی بود یادگار» و پس از پیروزی انقلاب، حامی جدی خط ولایت و امامَینِ انقلاب حضرت امام خمینی «ره» و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای «دامت برکاته العالیه» بودند و در راه ماندگاری نام و راه شهید عاشوری تلاشی خداپسندانه داشتند و به تربیت فرزندانی صالح و عالم همت گماشتند.

خداوند ایشان و همه خانواده شهداء که درگذشته‌اند را غریق رحمت واسعه خود بدارد، با شهیدشان در بهشت برین محشور بگرداند و به دیگر خانواده شهداء و ایثارگران طول عمر با عزت مرحمت بفرماید.

از خداوند تبارک وتعالی تعجیل در ظهور حضرت بقیة الله الاعظم «روحی فداه» و طول عمر بابرکت، باعزت و صحابت حضرت مهدی «عج الله تعالی فرجه الشریف» را برای مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای «دامت برکاته العالیه» و برای خانواده آن مرحومه صبر و اجر خواستارم.

صفایی بوشهری

نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha