دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران

حوزه/ موسس حوزه علمیه خواهران شهرستان نوشهر گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب، هم نقاط قوت و فرصت ها و هم نقاط ضعف مطرح شده که باید به آن دقت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مازندران، حجت الاسلام و المسلمین محمد مشایخ، موسس مدرسه علمیه صدیقه طاهره(سلام الله علیها) نوشهر در دیدار با طلاب، اظهار کرد: منظور از گام دوم این است که گام اول برداشته شده و حالا نوبت به گام دوم رسیده است؛ به تعبیر آیت الله مصباح یزدی(ره)، وظیفه ما در چهل سال دوم سنگین تر شده؛ در چهل سال اول مردم سختی های زیادی متحمل شده و زحمات زیادی کشیده اند که نشان دهنده اهمیت این موضوع است.

وی خاطر نشان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب، عصاره سال های تلاش علمی و مبارزاتی رهبر معظم انقلاب می باشد. روح حاکم بر این بیانیه، یک نگاه خوش بینانه نسبت به آینده انقلاب است تا با استمرار آن، به دست صاحب اصلی اش یعنی امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) برسد.

موسس مدرسه علمیه صدیقه طاهره(س) نوشهر ادامه داد: از جمله مسائلی که در این بیانیه آمده، مسئله سبک زندگی اسلامی است که در آن خانواده و مسئله جوان گرایی اهمیت ویژه ای دارد که به منزله رویکرد و توجه و اقبال به نسل جوان و ایجاد فرصت برای جوانان کشور است.

وی در ادامه اظهار کرد: جوان گرایی به معنای پیرزدایی نیست، پیران به عنوان ذخایر یک جامعه هستند و جامعه باید از تجربیات و افکار آنها استفاده کند، جوان گرایی به این معناست که باید یک دولت جوان حزب اللهی داشته باشیم که در این دوره به فضل الهی این اتفاق افتاده است .

انتهای پیام ۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha