پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
ناصریه

حوزه/ مسئول تبلیغ بین الملل معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان گفت: یک بانوی ژاپنی در مدرسه علمیه تخصصی ناصریه اصفهان پس از تحقیق و مطالعه، به دین مبین اسلام مشرف شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام محمد زمانی، مدیر مدرسه و مسئول تبلیغ بین الملل معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان از تشرف یک بانوی ژاپنی همزمان با آخرین روز دهه کرامت خبر داد.

وی اظهار کرد: خانم ماکی شین ۳۵ ساله از ژاپن پس از فراگیری اصول ضروری و ابراز تمایل خود، در این مدرسه به دین اسلام مشرف شد.

حجت الاسلام زمانی عنوان کرد: چندین سال فعالیت مدرسه علمیه ناصریه در حوزه تبلیغ توریسم تقریبا اکثر راهنمایان گردشگری را با فعالیتهای خود آشنا کرده است و همین موضوع یکی از دلایل است زمانیکه شخصی با نیت شناخت بیشتر درباره اسلام وارد ایران می‌شود و این موضوع را با راهنما درمیان می‌گذارد، اولین مجموعه‌ای که به ذهن راهنما ها خطور می‌کند مدرسه علمیه ناصریه در اصفهان می‌باشد.

وی ادامه داد: اکثر کسانی که در این مدرسه به تشیع مشرف شده‌اند توسط راهنمایان به این مدرسه معرفی شده‌اند و قدمهای بعدی تا تشرف در این مدرسه انجام شده است.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسین مومنی، معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه‌های علمیه اصفهان در این خصوص گفت: با وجود اینکه هدف اصلی ما از برنامه های مذهبی و تبلیغی در مدرسه علمیه ناصریه بیشتر، تبیین و پاسخ به شبهات و سوالهای گردشگران خارجی درباره اسلام و خصوصاً‌ اسلام شیعی است ولی اگر کسی تمایل به قبول کردن اسلام داشته باشد فضایی در مدرسه مهیا شده تا این افراد با مطالعه و تحقیق کافی مسلمان شوند.

وی توضیح داد: مدرسه علمیه ناصریه واقع در ضلع شرقی مسجد امام (ره) قریب به ده سال است که در امر تبلیغ توریسم بصورت مداوم فعالیت دارد و طی این سالها توانسته گردشگران بسیاری را با اسلام و ارزشهای اسلامی آشنا کند.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان افزود: در مدت فعالیتهای تبلیغی مبلغان در این مدرسه افرادی بوده‌اند که ابراز تمایل به تشرف به اسلام کرده‌اند که پس از فراگیری اصول مهم در این مدرسه، به دین اسلام مشرف شده‌اند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha