شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 1029917
۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۳
مقتدی صدر

حوزه/ سید مقتدی صدر رهبر جریان صدر عراق گفت: ایالات متحده آمریکا مسئول شیوع ویروس آبله میمون است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، سید مقتدی صدر رهبر جریان صدر عراق گفت: ایالات متحده آمریکا مسئول شیوع ویروس آبله میمون است.

وی اشاره کرد: آمریکا به جامعه همجنسگرایان افتخار می کند و با این کار اندیشه ای که موجب به وجود آمدن ویروس آبله میمون شده را پایه ریزی کرده است، بنابراین آمریکا مسئول شیوع این ویروس در جهان است.

مقتدی صدر تصریح کرد: آمریکا پیشتر جان، آزادی و نان مردم را به بازی گرفت و امروز سرنوشت جنسی مردم را به بازی می گیرد و تلاش می کند همگی را مطیع خود سازد و هرگز این امر محقق نخواهد شد.

وی در بیانیه ای گفت: آمریکا با افتخار کردن به جامعه همجنسگرایان، فحشا و بی بند و باری را در جهان گسترش داده و برای ترویج شهوترانی و بی بند و باری به کشور ها و ملت ها فشار می آورد.

رهبر جریان صدر، آمریکا را مسئول شیوع این ویروس در جهان دانست و گفت: آمریکا باید مسئولیت تمامی پیامد های این ویروس را به عهده بگیرد.

مقتدی صدر تصریح کرد: چه مصیبت بزرگی! این کشور بزرگ به جای ارائه کمک به کشور هایی که از گرسنگی، تشنگی و ترس و وحشت تحت فشار هستند، به روابط جنسی نامشروع افتخار می کند و آن را حقوق بشر توصیف می کند.

وی ادامه داد: این کشور به جای تلاش برای پایان بحران آلودگی محیط زیست که از یک فاجعه جهانی خبر می دهد، به اعطای آزادی به همجنس گرایان افتخار می کند. بله به جای اینکه از پیشرفت و تکنولوژی در جهت منافع مردم و نجات آن ها از کم آبی جهانی استفاده کند، با تمام وقاحت به یک اندیشه شهوت پرستی مباهات می ورزد.

رهبر جریان صدر خطاب به آمریکا گفت: بس کن ای شرّ بزرگ، ای آمریکای مستکبر، خداوند مهلت می دهد ولی نمی گذرد.

وی بیان داشت: تمامی شریعت های آسمانی همجنسگرایی را حرام کرده اند؛ این یعنی این مسئله ضرر دارد و آزادی شخصی محسوب نمی شود.

مقتدی صدر شیوع ویروس آبله میمون در میان همجنسگرایان را دلیلی بر مضر بودن این مسئله دانست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha