جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
علی بهادری جهرمی - سخنگوی دولت

بهادری جهرمی اعلام کرد: روز گذشته وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دومین بار متوالی استعفای خود را تقدیم رئیس‌جمهور کرد که با آن موافقت شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت صبح امروز سه شنبه (۲۴ خرداد ماه) در نشست خبری، درباره استعفای حجت الله عبدالملکی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: روز گذشته وزیر کار دومین بار متوالی استعفای خود را تقدیم رئیس‌جمهور کرد که مورد موافقت قرار گرفت

سخنگوی دولت ادامه داد: آقای محمدهادی زاهدی‌وفا از امروز به عنوان سرپرست وزارت کار تعاون و رفاه اجتماعی منصوب شدند.

وی اظهار کرد: آقای عبدالملکی از دولت جدا نخواهد شد و قرار است به عنوان مشاور رئیس‌جمهور با دولت همکاری کند.

متن استعفای وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

بسمه‌تعالی

حضرت آیت‌الله رئیسی، رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران

با سلام و تحیات و آرزوی توفیق و عافیت

ضمن تشکر از حسن نظر جنابعالی به اینجانب جهت تصدی مسؤولیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و قدردانی از اعتماد مجلس محترم شورای اسلامی به منظور افزایش هماهنگی در دولت استعفای خود را از این سمت اعلام می‌نمایم.

اینجانب در طول حدود ۳۰۰ روز فعالیت در این وزارتخانه همه تلاش خود را برای خدمت صادقانه به مردم عزیز کشور به کار بستم و از همراهی صمیمانه همکاری این وزارتخانه در این مدت تشکر می‌کنم.

خود را سرباز کوچک نظام اسلامی و دولت مردمی می‌دانم و تا پای جان در مسیر تحقق آرمان‌های رفیع آن و جهت تحقق گام دوم انقلاب اسلامی مجاهدانه تلاش خواهم کرد و از هیچگونه خدمتی در این عرصه فروگذار نخواهم کرد ان‌شاءالله.

با احترام حجت‌الله عبدالملکی

متن حکم انتصاب سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای محمدهادی زاهدی‌وفا

براساس اصل (۱۳۵) قانون اساسی و با توجه به مراتب شایستگی و سوابق اجرایی جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی» منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به «عدالت‌محوری»، «روحیه انقلابی»، «مردم‌داری»، «پاکدستی و فسادستیزی»، «قانون‌مداری»، «مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی» و تعامل با هیأت محترم وزیران در تحقق اهداف دولت و حل مشکلات کشور مجدانه بکوشید.

توفیقات روزافزون آن جناب را در انجام شایسته وظایف محوله، خدمت‌رسانی به مردم، تحقق آرمان‌های نظام اسلامی و به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از درگاه خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha