چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
ناصریه

حوزه/ مسئول تبلیغ بین الملل معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان از برگزاری نمایشگاهی با موضوع زندگی‌نامه امام راحل به زبان انگلیسی، ویژه گردشگران خارجی خبر داد.

حجت الاسلام محمد رضا زمانی، مدیر مدرسه تخصصی تبلیغ بین الملل ناصریه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اصفهان اظهار کرد: به منظور آشنایی هرچه بیشتر و بهتر گردشگران خارجی با بنیان گذار انقلاب اسلامی، نمایشگاهی از ۱۴خرداد (سالگرد امام راحل) الی ۲۴ خرداد برگزار شد.

وی بیان کرد: همزمان با ایام ارتحال امام خمینی (ره) این نمایشگاه با موضوع زندگینامه ایشان به زبان انگلیسی در قالب پوستر به مدت ۱۰ روز برای گردشگران خارجی در مدرسه تخصصی تبلیغ ناصریه اصفهان (اولین مدرسه گردشگری اسلامی) بر پا شد.

مسئول تبلیغ بین الملل معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان هدف از برپایی این نمایشگاه ترسیم و بیان صحیح مهمترین رویدادها در زندگی معمار کبیر انقلاب اسلامی برای گردشگران خارجی دانست و گفت:. از جمله مهمترین سوالات گردشگران خارجی در ایام ارتحال امام خمینی (ره) سوال از عواملی بود که باعث رویارویی این مرد بزرگ با دولت ستم‌شاهی شد.

وی تصریح کرد: برپایی چنین نمایشگاه‌هایی به درک صحیح گردشگران خارجی نسبت به اوضاع ایران درقبل و بعد از انقلاب کمک زیاد می‌کند.

علاقه‌مندان برای دریافت کلیه پوسترها با کیفیت می‌توانند به سایت دفتر ارتباطات بین الملل معاونت تهذیب به نشانی اینترنتی WWW.IRDISI.COM رجوع کنند.

برگزاری نمایشگاه زندگی نامه امام خمینی(ره) به زبان انگلیسی + عکس

برگزاری نمایشگاه زندگی نامه امام خمینی(ره) به زبان انگلیسی + عکس

برگزاری نمایشگاه زندگی نامه امام خمینی(ره) به زبان انگلیسی + عکس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha