جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سلام فرمانده

حوزه / سرود «سلام فرمانده» امروز ۲۵ خرداد، ساعت ۱۷ عصر در ورزشگاه سردار آزادگان با حضور ابوذر روحی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، صبح امروز در جمع کارکنان سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: اجتماع باشکوه سلام فرمانده نه تنها در کل کشور، بلکه در نقاط مختلف جهان برای اعلام آمادگی و فرمانبرداری از ولی امر و زمینه‌سازی برای تقدیم پرچم انقلاب به دستان حضرت ولی عصر (عج) است.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب به واسطه رهبری امام راحل (ره) به پیروزی رسید و با رهبری حکمیانه امام خامنه‌ای از گردنه‌های سخت و پر پیچ و خم عبور کرده و روز به روز به عزت انقلاب اسلامی افزوده می‌شود.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین تصریح کرد: سرود سلام فرمانده امروز هیجان زیادی بین نوجوانان ایجاد کرده که جای بسی افتخار و خوشحالی است.

یادآوری می شود، سرود «سلام فرمانده» امروز ۲۵ خرداد، ساعت ۱۷ عصر در ورزشگاه سردار آزادگان با حضور ابوذر روحی برگزار می شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد مهدی اسلامی IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    1 0
    بنازم بشهر خودم شهر ایمان و دین ___دل مردمش صاف و خالی ز کین __ جوانان خوبش غیور و رشید __بخوانند یکدست همه این نشید__ بشوق آورند هر دل پاک را __بکیمیای ایمان بدل خاک را __ کنند و فخورند بدین کارشان __خدای توانابُوَد یارشان __ بدانند خوبان تا هست جهان __ز قزوینیان دردل و دهان __ بنیکی کنند یاد و باشند شاد __که داشتند و دارند یاران راد __
  • محمد مهدی اسلامی IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    0 0
    با سلام و احترام بر دوستان عزیز لطفاََ اصلاح بفرمائید « ز قزوینیان در دل و در دهان » درست است که کلمه ی «در » قبل از دهان را فراموش کرده ام بنویسم . متشکرم .
  • . IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    0 0
    ممنونم از شما