دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دیدار مدیرکل زندان های آذربایجان غربی با حجت الاسلام امامی

حوزه/ مدیرکل زندان های آذربایجان غربی با بیان این که رسالت امور زندان ها امر تربیتی است، گفت: از همه روحانیون و مربیان قرآنی که در امر تربیت زندان ها فعالیت می کنند حمایت و قدردانی می کنیم و لازم است این امر با همکاری تبلیغات اسلامی و روحانیت گسترش یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، مجتبی محمدی امروز در جلسه ای با حجت الاسلام منصور امامی که در دفتر مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی برگزار شد، به فعالیت فرهنگی حدود ۳۰ روحانی در زندان های آذربایجان غربی اشاره کرد و اظهار داشت: به حضور دائمی روحانیون در زندان های استان جهت بیان مباحث دینی، فعالیت فرهنگی و مسائل تربیتی نیاز مبرم داریم.

وی اضافه کرد: همه روزه به مناسبت های مختلف برای زندانی ها جلسه و مراسم داریم و در این جلسات نیازمند روحانیون و علمای خوش فکر و توانمند برای تاثیرگذاری امور تربیتی هستیم.

مدیرکل زندان های آذربایجان غربی با بیان این که رسالت امور زندان ها امر تربیتی است، گفت: از همه روحانیون و مربیان قرآنی که در امر تربیت زندان ها فعالیت می کنند حمایت و قدردانی می کنیم و لازم است این امر با همکاری تبلیغات اسلامی و روحانیت گسترش یابد.

حجت الاسلام منصور امامی، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی نیز در این جلسه با بیان این که روحانیون در تبلیغات اسلامی دوره های مختلف آموزشی را گذرانده اند، گفت: تبلیغات اسلامی حاضر است با همه ظرفیت و توان خود با امور زندان های استان برای مسائل تربیتی و دینی و فرهنگی همکاری کند.

انتهای خبر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha