پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
بنیاد شهید

حوزه/ رئیس سازمان صدا و سیما در دیدار با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بر همکاری‌های رسانه‌ای در فضای ایثار و شهادت و ضرورت گسترش همکاری‌های مشترک و افزایش تولیدات فاخر هنری تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، پیمان جبلی، در دیدار با رئیس و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران، با اشاره به حضور قابل توجه ایثارگران در سازمان و نگاه تکریم آمیز به خانواده شهدا در رسانه ملی گفت: خانواده شهدا ولی نعمتان ما هستند و امیدواریم ما نیز در کنار شما توفیق خدمتگزاری به آن‌ها را داشته باشیم.

رئیس رسانه ملی این نشست را ادامه همکاری‌های رسانه‌ای و شروع کار عملیاتی برای رسیدن به آثار فاخر و ارزشمند دانست و گفت: وظیفه ذاتی رسانه ملی پرداختن به مقوله ایثار و شهادت است و در دوره جدید نیز این حوزه سرلوحه تولیدات شبکه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی خواهد بود.

وی افزود: تلاش ما بر این است که فضای ایثار و شهادت در همه بخش‌های تولیدی دیده شود و ما با استفاده از این مفاهیم در حوزه خبر و اطلاع‌رسانی، نمایش و... به ظرفیت‌های خوبی دست پیدا کنیم.

جبلی فرصت تولید محتوا برای مخاطبین رسانه ملی از شبکه‌های سراسری و استانی تا برون مرزی را غنیمت شمرد و تصریح کرد: قطعا بنیاد شهید، ذخایر ارزشمندی از ایثارگری شهدا و خانواده‌های معظمشان دارد که می‌تواند در اختیار ما بگذارد و این تعامل رسانه‌ای منجر به اتفاقات خوبی در حوزه تولید محتوا در حوزه ایثار و شهادت خواهد شد.

وی افزود: مأموریت ذاتی صداوسیما تولید محتوای منظم و مستمر است و تلاش خواهیم کرد که تولیداتمان در تراز عظمت فرهنگ ایثار و شهادت باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha