شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
صفایی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با بیان اینکه معلمی سرمایه الهی انسان برای دنیا و آخرت است، گفت: به وضعیت کادر آموزشی مدارس و خدمتکاران و کادر مدیریتی و معلمی و دبیران رسیدگی خوبی شود که بدون دغدغه وارد کلاس درس شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان بوشهر امروز در دیدار مدیرکل و معاونان آموزش و پرورش استان بوشهر با گرامیداشت سالروز شهادت استاد شهید آیت الله مطهری و تبریک روز معلم، اظهار داشت: مقام معلم قابل توصیف نیست، کار معلمی کاری خدایی است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه حوزه معلمی وصفی خدایی است، افزود: بعد از خلقت انسان از نظام تکوینی و آفرینشی اولین کاری که خدا با انسان انجام داد، آموزش و پرورش بود.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری تاکید کرد: اولین معلم انسان، خداست و اولین کاری که خداوند بعد از آفرینش انسان انجام داد عرصه علم و دانش و تربیت بود.

وی ادامه داد: انتظار است در نظام و دولت ما همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند به حوزه آموزش و پرورش به اندازه جایگاه شایسته آن توجه و اعتبارات گذاشته شود و این وزارتخانه مادر مورد توجه ویژه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه هر جا به آموزش و پرورش توجه شود پیشرفت رقم می خورد، عنوان کرد: توجه به آموزش و پرورش در استان بوشهر با تاکیداتی که شده خوب است هرچند هنوز این توجه شایسته نیست.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه وجود هزار و ۷۰۰ کلاس درس تخریبی شایسته استان نیست، ابراز کرد: امیدواریم در آموزش و پرورش استان به زیرساخت های لازم دست پیدا کنیم تا جوانان رشد کافی داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با بیان اینکه معلمی سرمایه الهی انسان برای دنیا و آخرت است، گفت: به وضعیت کادر آموزشی مدارس و خدمتکاران و کادر مدیریتی و معلمی و دبیران رسیدگی خوبی شود که بدون دغدغه وارد کلاس درس شوند.

وی تاکید کرد: تولید کلیپ های کوتاه اخلاقی با موضوعات مورد نیاز دانش آموزان نقش مهمی در تربیت آنها دارد که ما آماده همکاری در این زمینه هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha