جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
خدری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین خدری با اشاره به ساختمان در حال احداث مدرسه علمیه پیامبر اعظم(ص)، گفت: تا جایی که بودجه رسیده موضوع ساخت ساختمان مدرسه پیامبر اعظم پیشرفت فیزیکی داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین رضا خدری، مدیر حوزه علمیه استان بوشهر صبح امروز در آیین تجلیل از اساتید مدارس علمیه خورموج با تبریک روز معلم و گرامیداشت سالروز شهادت شهید مطهری گفت: شهید مطهری تمام عمر خود را برای تبیین اسلام و معارف دینی گذاشت و هزاران صفحه برای این منظور تدوین کرده است و امروز این رسالت و وظیفه را بر ما سنگین کرده است.

وی با بیان اینکه دنیای غرب به این انحطاط افتاده که دانشجویان و اساتید دانشگاه را دستگیر می کنند ابراز داشت: قطعا غرب به ما نگاه خواهد کرد و نگاه غرب به شرق خواهد شد اما آیا آماده تامین نیاز غرب هستیم؟

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با تأکید بر جهاد تبیین مد نظر مقام معظم رهبری، گفت: باید جهاد تبیین را جدی بگیریم و برای فضای آینده جهان آماده باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین خدری با اشاره به ساختمان در حال احداث مدرسه علمیه پیامبر اعظم(ص)، گفت: تا جایی که بودجه رسیده موضوع ساخت ساختمان مدرسه پیامبر اعظم پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی با بیان اینکه ساختمان جدید مدرسه علمیه پیامبر اعظم(ص) خورموج پیشرفت خوبی داشته است، گفت: نیاز است مسئولان در شهرستان دشتی به این ساختمان توجه کنند و با تخصیص اعتبار به تکمیل ساختمان جدید مدرسه علمیه پیامبر اعظم(ص) کمک کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha