شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
زاهددوست

حوزه/ امام جمعه خورموج با بیان اینکه مدارس تخریبی در شهرستان باید با توجه ویژه دولت سیزدهم نوسازی شود، گفت: در اعتبارات نگاه خوبی به بخش آموزش اختصاص داده شده که جای تقدیر دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام علی زاهددوست امروز در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان دشتی اظهار کرد: با توجه به رسالت مهم و سنگین آموزش و پرورش نیاز است همه افراد و نهادها آموزش و پرورش را برای رسیدن به اهداف خود یاری کنند.

وی افزود: رسالت انبیا تربیت انسان است و معلمان نیز مأموریت تربیت انسان و انسان سازی بر عهده دارند.

امام جمعه خورموج بیان داشت: در قرآن مسئله تعلیم، کسب دانش و علم مورد توجه قرار دارد ولی تربیت را بر علم ترجیح داده شده است.

حجت الاسلام زاهددوست ادامه داد: کارهای تربیتی و دینی و فرهنگی و پرورشی در این دولت مورد توجه قرار داده شده است.

وی بیان کرد: اگر امروزی برخی از مشکلات در جامعه رخنه کرده ناشی از این است که ما در حوزه فرهنگی و تربیتی در مدارس خوب کار نکردیم.

امام جمعه خورموج خاطرنشان کرد: درس اخلاق باید در مدارس تدریس شود تا با حضور اساتید اخلاق دانش آموزان به اخلاق اسلامی آشنا شوند.

حجت الاسلام زاهددوست یادآور شد: مهمترین نهاد در یک جامعه نهاد تعلیم و تربیت است چون رسالت انسان سازی و تربیت نیرو برای سایر ارکان جامعه برعهده دارد و بالاترین مقام نیز مقام معلم است.

امام جمعه خورموج گفت: اگر می‌خواهیم کارهای ارزشمند را فرهنگ سازی کنیم، باید فرهنگ تکریم مقام معلم در جامعه نهادینه نماییم.

وی با بیان اینکه مدارس تخریبی در شهرستان باید با توجه ویژه دولت سیزدهم نوسازی شود، گفت: در اعتبارات نگاه خوبی به بخش آموزش اختصاص داده شده که جای تقدیر دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha