چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تصاویر/ اختتامیه جشنواره استانی علامه حلی (ره) آذربایجان شرقی

حوزه/ هفتمین جشنواره استانی علامه حلی (ره) آذربایجان شرقی با معرفی افراد برگزیده به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، آیین اختتامیه هفتمین جشنواره استانی علامه حلی (ره) آذربایجان شرقی، امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان، در مجتمع فرهنگی کوثر تبریز برگزار شد.

حجت الاسلام مهدی فیروزی، معاون پژوهش حوزه علمیه آذربایجان شرقی در این مراسم گفت: جشنواره علامه حلی (ره) در سه مرحله مدرسه‌ای، استانی و کشوری هر ساله برگزار می‌شود و افراد برگزیده در مرحله مدرسه ای به جشنواره استانی و نیز برگزیدگان استانی به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند.

معاون پژوهش حوزه علمیه آذربایجان شرقی ادامه داد: در هفتمین دوره جشنواره استانی، ۲۳۴ اثر ارسال شد که سهم حوزه علمیه برادران ۱۱۳ اثر و حوزه علمیه خواهران ۱۲۱ اثر بوده است.

وی اضافه کرد: پس از بررسی این آثار توسط ارزیابان این جشنواره، تعداد ۶ اثر از حوزه علمیه برادران و ۹ اثر از حوزه علمیه خواهران به عنوان آثار منتخب استانی برگزیده شدند و برای ادامه روند جشنواره به دبیرخانه مرکزی ارسال شده است.

حجت الاسلام فیروزی اظهار کرد: آثار برتر انتخاب شده از سوی ارزیابان به مرحله کشوری جشنواره علامه حلی (ره) راه پیدا کردند و امیدواریم همانند سنوات قبل در مرحله کشوری هم حائز رتبه شوند.

در پایان این مراسم از ۱۵ نفر برگزیده و ۳ نفر از اساتید ارزیاب با اهدای لوح تجلیل قدردانی شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha