شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ماموستا فایق رستمی

حوزه/ امام جمعه سنندج گفت: یکی از ترفندهای شیطانی دشمنان علیه این ملت آلوده کردن جوانان آن به اعتیاد و مواد مخدر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی، در خطبه های این هفته نماز جمعه سنندج اظهار داشت: یکی از ترفندهای شیطانی دشمنان علیه این ملت آلوده کردن جوانان آن به اعتیاد و مواد مخدر است.

امام جمعه سنندج در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از خدمات نیروهای امنیتی و انتظامی کشور به ویژه استان کردستان، عنوان کرد: چند روز پیش عده ای اقدام به سرقت صندوق امانات بانک ملی در تهران کردند که با تلاش نیروی انتظامی این سارقان دستگیر شدند که نشان از قدرت امنیتی و اطلاعاتی نیروهای انتظامی دارد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: چند سالی است که شاهد تغییر اقلیم هستیم و همین امر در این مدت باعث کاهش نزولات آسمانی شده است بنابراین همه مکلف هستیم که برای جلوگیری از پیش آمدن هرگونه مشکلی صرفه جویی داشته باشیم.

ماموستا رستمی تصریح کرد: اکنون وضعیت بازار و تورم، فشارهایی بر مردم می آورد که در این بین از بازاریان می خواهیم که برای کاهش این فشارها در کار خود همواره دقت، عدالت و انصاف را رعایت کنند تا خدایی ناکرده حقوق مردم پایمال نشود.

امام جمعه سنندج گفت: هرگونه گرانفروشی، کم فروشی و احتکار نه تنها از نظر قانونی یک جرم محسوب می شود، بلکه این کارها در دین مبین اسلام به عنوان گناه کبیره شناخته می شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha