یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
عزت خواه

حوزه/مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در کنگره معلمان انقلاب اسلامی استان عنوان کرد: جهاد تبیین راهکاری مناسب برای مقابله با جریان‌های انحرافی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حسنعلی عزت خواه، عصر امروز در کنگره معلمان انقلاب اسلامی با موضوع « تحقیق جهاد تبیین در مدارس» که با حضور جمعی از فرهنگیان در سالن اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، اظهار کرد: هدف از برگزاری این کنگره کمک به ارتقاء، اثربخشی و افزایش کارآمدی نظام تعلیم و تربیت و تحکیم وحدت ملی در بستر عرصه جهاد تبیین است.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، مقابله با جریان های نفوذی و انحرافی را از دیگر اهداف برگزاری این کنگره برشمرد و افزود: جهاد تبیین راهکار مناسب برای مقابله با جریان‌های انحرافی است؛ این گفتمان باید بین دانش آموزان نهادینه شود و از وظایف اصلی آموزش و پرورش و مدیران مدارس باشد.

وی، نقش معلمان در فرهنگ سازی جهاد تبیین در مدارس را اثرگذار و پررنگ دانست و اظهار کرد: معلمان برای برجسته سازی مفاهیم و تکالیف گام دوم انقلاب در بین دانش آموزان نقش راهبردی و جهادی دارند، چرا که دانش‌آموزان نسل‌ حماسه‌سازی خواهند بود که باید در مسیر انقلاب و حفظ آن حرکت کنند.

عزت خواه بیان کرد: فعالیت‌های ما با چشم‌انداز انقلابی و عزت و سرافرازی کشورمان ایران است و دانش‌آموزان، جامعه هدف‌مان هستند، چون آن‌ها تاثیرگذارترین عامل تحول در مسیر بالندگی کشور خواهند بود.

مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: اولویت اصلی جهاد تبیین تاریخ نگاری، آگاهی و علم کامل به مسائل روز و تشخیص روایات دروغ و حقیقت است که رهبر انقلاب ابعاد مختلف آن را در بیانات خود به خوبی مطرح کرده است.

وی بیان کرد: باید کاری کنیم که در همه عرصه ها شاهد رشد و توجه بیشتر به جهاد تبیین باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha