پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
دفاع مقدس

حوزه/ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد، با هدف بهره مندی از ظرفیت ها و توانمندی های حوزه های علمیه استان با رویکرد ترویج ارزش های دوران دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت، از پایان نامه های حوزوی در کلیه رشته ها حمایت می کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، امیرعباس آسمند، مدیرکل حفظ آثار نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پایان نامه های حوزوی با موضوع دفاع مقدس حمایت می‌شوند، اظهار داشت: این پایان‌ نامه ‌ها بعد از طی فرآیندهای لازم به صورت کتاب چاپ شده و در اختیار محققان و پژوهشگران بومی و غیربومی حوزه دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت قرار می ‌گیرد.

وی افزود: اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد سالانه فرآیندهای چاپ حدود ۶۰ عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت را طی می‌ کند که بخش مهمی از این کتاب ها به حوزه روحانیت مربوط می‌ شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: قشر روحانیت کشور و این استان برای توسعه و ترویج روزافزون فرهنگ ایثار و شهادت تاکنون تلاش ها و اقدام هایی ارزنده انجام داده اند.

آسمند عنوان کرد: روحانیون نویسنده بومی و غیربومی می‌ توانند از ظرفیت کتابخانه تخصصی دفاع مقدس اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌ های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد برای انجام تحقیق و پژوهش‌ با موضوع دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت بهره ببرند.

وی افزود: تلاش می شود که از ظرفیت روحانیون نویسنده بومی و غیربومی برای انجام تحقیق و پژوهش علمی و کاربردی با موضوع دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت استفاده بهینه تری شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha