سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
اجتماع سلام فرمانده

حوزه/ خانه مطبوعات استان قم در بیانیه ای از تمامی اهالی رسانه، خبرنگاران و مطبوعات استان قم برای پوشش گسترده اجتماع سلام فرمانده که در مسجد مقدس جمکران برگزار می شود دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، خانه مطبوعات استان قم در بیانیه ای از تمامی اهالی رسانه، خبرنگاران و مطبوعات استان قم برای پوشش گسترده اجتماع سلام فرمانده که در مسجد مقدس جمکران برگزار می شود دعوت کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است.
بسمه تعالی
پخش سرود حماسی، اثرگذار و زیبای سلام فرمانده با همخوانی دهه‌نودی‌ها از همان روزهای آغازین سال جدید که کلیپ آن در صحن مسجد مقدس جمکران ضبط شده بود، توانست خیلی زود جای خود را نه تنها در میان کودکان، نوجوانان و خانواده‌های ایرانی؛ بلکه در میان امت اسلام در کشورهای مختلف باز کند و امروز به گفتمانی جهانی مبدل شود.

حال بعد گذشته سه ماه از آن هم خوانی خالصانه کودکان و بازخوانی میلیون ها نفر در بسیاری از شهرهای کشور ، سلام فرمانده به خانه اصلی و مرکز انتشارش یعنی مسجد مقدس جمکران این میعادگاه بزرگ منتظران ظهور بازگشته تا بار دیگر شاهد خلق حماسه ای تاریخی در شهر علم و فقاهت و خاستگاه انقلاب اسلامی باشیم.

خانه مطبوعات استان قم ضمن دعوت از آحاد خانواده های قمی برای حضور در اجتماع بزرگ یاوران حضرت مهدی(عج) از خبرنگاران و اصحاب رسانه استان قم دعوت می کند؛ با حضور در این مراسم، جلوه های دلدادگی منتظران ظهور و عهد بستن مجددشان با مهدی فاطمه(س) را با قلم و دوربین خود به دنیا مخابره و در این روز به یادمانی همانند سایر رویدادهای مذهبی و ملی در استان قم نقش آفرینی کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha