سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
المصطفی

حوزه/ معاون پذیرش و ارتباطات مؤسسه آموزش های کوتاه مدت جامعة المصطفی با اشاره به جایگاه کشور پاکستان به عنوان کشور بسیار مهم در ژئوپولیتیک دنیای اسلام، گفت: با توجه به وجود دشمن مشترک نیازمند یکپارچگی و وحدت هستیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام مرادی معاون پذیرش و ارتباطات مؤسسه آموزش های کوتاه مدت جامعة المصطفی در دیدار قائم مقام دانشگاه مصباح الدجی پاکستان، اظهار کرد: دین ما دین آگاهی و فهم و گفتمان است. ما تقریب بین مذاهب را یک تاکتیک نمی دانیم بلکه یک راهبرد و استراتژی است.

وی، خاطرنشان کرد: استکبار نیز با توجه به ظرفیت های موجود همیشه نسبت به منطقه جنوب شرق آسیا به ویژه شبه قاره و پاکستان نگاه ویژه دارد و قصد دارد با تفرقه و اختلاف اجازه ندهد مسلمانان اتحاد واقعی داشته باشند.

معاون پذیرش و ارتباطات مؤسسه آموزش های کوتاه مدت با اشاره به جایگاه کشور پاکستان به عنوان کشور بسیار مهم در ژئوپولیتیک دنیای اسلام، گفت: با توجه به وجود دشمن مشترک نیازمند یکپارچگی و وحدت هستیم زیرا دشمن نمی خواهد اسلام وجود داشته باشد و قصد دارد به وسیله تفرقه بر مسلمانان تسلط پیدا کند.

وی، اتحاد را از نکات کلیدی در دنیای اسلام ذکر کرد و افزود: مسائل و مشکلات با وحدت و یکپارچگی مرتفع می شود بنابراین مسلمانان با هر مذهب فقهی و جریان فکری باید بر این اصل تکیه کنند.

حجت الاسلام مرادی خاطرنشان کرد: ارائه آموزش های کوتاه مدت به برادران و خواهران در هر گروه سنی و با هر مذهبی از ظرفیت های مؤسسه است که باید از این ظرفیت بهره لازم را در مسیر تحقق اهداف ببرید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha