جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر/ آیین رونمایی از ویژه نامه رفیق دیرین و بزرگداشت مقام استاد سید هادی خسروشاهی

حوزه/ ویژه نامه بزرگداشت مقام استاد سیدهادی خسروشاهی از یاران دیرین حضرت امام(ره) و رهبرمعظم انقلاب اسلامی با عنوان «رفیق دیرین» در مراسمی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،ویژه نامه بزرگداشت مقام استاد سیدهادی خسروشاهی از یاران دیرین حضرت امام(ره) و رهبرمعظم انقلاب اسلامی با عنوان «رفیق دیرین» در مراسمی رونمایی شد.

بر اساس این گزارش: این ویژه نامه توسط هفته نامه افق حوزه وابسته به مرکز مدیریت حوزه های علمیه با همکاری دفتر حفظ و نشر آثار استاد خسروشاهی منتشر شده است.

این ویژه نامه شامل ۷ فصل با عنوان های روایت های مستند، گفت و گو، مقالات، یادداشت ها، بین الملل، به روایت اسناد ساواک و مجموعه آثار است.

در این ویژه نامه علاوه بر زندگی نامه و سوابق علمی و حوزوی و معرفی آثار استاد خسروشاهی آثاری از آیات قربانی، استادی و... و نیز گفت و گوهایی در رابطه با استاد خسروشاهی با آیات بوشهری، سید احمد خاتمی و ... چاپ شده است.

همچنین مطالبی از شخصیت های غیرایرانی همچون دکتر کمال الهلباوی و... آمده است.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به تارنمای (سایت) استاد خسروشاهی به نشانی اینترنتی www.khosroshahcom و یا سایت مرکز بررسی های اسلامی به نشانی اینترنتی www.iscq.ir و یا کتابخانه مرکز بررسی های اسلامی به نشانی پردیسان مراجعه کنند.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha